  • 41. Data: 2011-02-25 11:03:02
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-25 10:55:15 arc

    > Są od dawna takie kamerki z GPS, bodaj TEYE się to nazywało parę lat
    > temu: http://www.youtube.com/watch?v=r3NjbA2IApc

    To jest T-Eye, ma czujniki i GPS -- rejestrację trasy.

    http://www.youtube.com/watch?v=mTUTLbhEFoE

    Chciałem kiedyś sobie ściągnąć, ale cena kosmos.
    Wychodziło AFAIR około 1200 zł.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 42. Data: 2011-02-25 11:23:23
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 10:34, Myjk pisze:
    > 2011-02-25 10:28:52 Marcin "Kenickie" Mydlak
    > Tylko wtedy wpadnie na cło -- i tu tylko więcej kasy.
    > Choć ostatnio podobno "punktują" też nawet pojedyncze.
    > Do tego Może wpaść na licencje. Wtedy już nie ma przebacz.
    > Jak się nie zna tematu to lepiej nie podchodzić.
    Dokładnie. Był nie tak dawno na p.s.prawo wątek o gościu który
    "okazyjnie" kupił kilkanaście sztuk pendrive za grosze z ChRL. Załatwiło
    go nie samo cło (chociaż to prawdopodobnie celnicy powiadomili), tylko
    pozew od firmy której znaczek się znalazł na tych noname. Zdaje się że w
    ramach ugody zaproponowali parę(naście) tysi jako odszkodowanie. Nie ma
    co pchać palców między drzwi.

    --
    MZ

  • 43. Data: 2011-02-25 11:28:04
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-02-25 07:19, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Czy ktos uzywal czegos takiego?
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego
    > urzadzonka?

    Przerabiałem temat jakieś 2 miesiące temu. Zamówiłem coś podobnego
    tylko, że bez LCD, rozdzielczości powyżej 640*480 były interpolowane,
    sprzęt zapisywał filmy jako mjpg i zajmowały bardzo dużo miejsca.
    Kamerkę oddałem.

    Mój wniosek był taki, że nie ma sensu bawić się w "rejestratory" bo to
    wszystko Chiński badziew. Moim zdaniem najlepsze wyjście to mała kamera
    normalnego producenta, np: http://tiny.pl/hdqf4 (te akurat nie są HD).

    --
    kamil d

  • 44. Data: 2011-02-25 11:32:40
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-02-25 07:51, MarcinJM pisze:
    > Naciagacz, sprzedal 5 szt. doladowan za 5 zl i teraz probuje zrobic walek.
    > Napisalem mu maila, zeby podal dokladne dane firmy, w przeciwnym
    > przypadku zglosze do prokuratury probe wyludzenia.

    Hehehe, to się gość musiał uśmiać :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dropshipping

    Sprzedawca po prostu zamawia towar bezpośrednio w Chinach (czy tam w
    HK). Wady dla klienta są takie:
    - może zostać naliczone cło
    - jeśli towar się zepsuje to odsyła go do Chin
    - jeśli sprzęt nie spełni oczekiwań lub okaże się badziewiem to raczej
    małe szanse na "10 dni" i odzyskanie kasy

    Taki zakup to same kłopoty ale do tematu dla prokuratora to jeszcze
    bardzo daleko ;)

    --
    kamil d

  • 45. Data: 2011-02-25 11:32:50
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 10:28, kamil d wrote:
> [...]
    >
    > Mój wniosek był taki, że nie ma sensu bawić się w "rejestratory" bo to
    > wszystko Chiński badziew. Moim zdaniem najlepsze wyjście to mała kamera

    Tylko gdzie taka kolubryne powiesisz? Juz lepiej coz z tego:

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=gopro&ca
    tegory=0&order=d&change_view=1

    Kamil

  • 46. Data: 2011-02-25 11:35:13
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w

    > Neoniusz podał tego linka
    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-tft-lcd-1-4-cmos-30
    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
    -mmc-slot-120-degree-47144

    > Znam ten sklep, zona kupowała mi am super lampę do roweru. Nie ma
    > problemu, wszystko jak należy, cła nie było. Znajomi tez kupowali bez
    > problemu.

    Czas oczekiwania do 7 tygodni :) Tak wiem, ze czepiam się ale tak bywa z tym
    sklepem :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 47. Data: 2011-02-25 11:41:01
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html
    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego

    Pytanie tylko po co kamera z której nawet nie będziesz mógł odczytać
    tablicy rejestracyjnej auta, które stoi metr przed Tobą? Swojego
    czasu rozglądałem się za taką, bo w okolicy ktoś ciągle rysuje auta.

    Najlepiej, żeby sobie pooglądać wcześniej filmy na Youtube z nagraniami
    z kamerek. Ja się zdecydowałem na Samsunga U100 HD, model z 2009 roku.
    Jest niewiele droższa od tego co pokazałeś. Trzeba tylko do tego
    dokupić jakiś uchwyt z gwintem statywowym, żeby to sobie przymocować.
    Jakość nieporównywalna do tego badziewia.

    BTW. Kupiłem już dwie kamery przy których sprzedawcy się zachwycali
    ich wyjątkowością i HD. Raz taką IP z WiFi, obrotową. To jakość była
    jak w mojej kamerce internetowej z 1998. Na szczęście nie było problemu
    ze zwrotem. Drugim razem w Auchan kupiłem Omega HD50 zablistrowaną.
    Tym razem robili problem, bo blister rozerwany, a to, że 720p to była
    interpolacja z 320, to już ich nie interesowało... na szczęście
    producent na opakowaniu napisał, że kamerka ma przycisk do zdjęć,
    a nie miała. Po tym argumencie zwrócili pieniądze.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 48. Data: 2011-02-25 11:49:39
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości grup

    > Chciałem kiedyś sobie ściągnąć, ale cena kosmos.
    > Wychodziło AFAIR około 1200 zł.

    Tu
    http://moto.allegro.pl/samochodowy-rejestrator-obraz
    u-gps-black-box-super-i1466799611.html
    jest coś podobnego za 800PLN. Nie testowałem. Sprzedawcy nie znam.

  • 49. Data: 2011-02-25 12:10:17
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-02-25 11:32, Kamil pisze:
    > Tylko gdzie taka kolubryne powiesisz? Juz lepiej coz z tego:

    Kolubrynę?
    http://tiny.pl/hdq5l

    --
    kamil d

  • 50. Data: 2011-02-25 12:10:26
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > 2011-02-25 08:14:15 Artur(m)

    > Za taką cenę, to musieliby to ukraść w chinach,
    > a nie tylko przemycić. :P

    Ale popatrz 130 zł, ale transport 60 (!) zł
    i każdy za dodatkową opłatą 60 zł nie wysyła w jednej paczce.
    podnoszą cenę w transporcie

    Artur(m)