  • Date: Fri, 25 Feb 2011 11:41:01 +0100
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera do onboardow

    W dniu 2011-02-25 07:19, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Czy ktos uzywal czegos takiego?
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html
    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego
    > urzadzonka?

    Pytanie tylko po co kamera z której nawet nie będziesz mógł odczytać
    tablicy rejestracyjnej auta, które stoi metr przed Tobą? Swojego
    czasu rozglądałem się za taką, bo w okolicy ktoś ciągle rysuje auta.

    Najlepiej, żeby sobie pooglądać wcześniej filmy na Youtube z nagraniami
    z kamerek. Ja się zdecydowałem na Samsunga U100 HD, model z 2009 roku.
    Jest niewiele droższa od tego co pokazałeś. Trzeba tylko do tego
    dokupić jakiś uchwyt z gwintem statywowym, żeby to sobie przymocować.
    Jakość nieporównywalna do tego badziewia.

    BTW. Kupiłem już dwie kamery przy których sprzedawcy się zachwycali
    ich wyjątkowością i HD. Raz taką IP z WiFi, obrotową. To jakość była
    jak w mojej kamerce internetowej z 1998. Na szczęście nie było problemu
    ze zwrotem. Drugim razem w Auchan kupiłem Omega HD50 zablistrowaną.
    Tym razem robili problem, bo blister rozerwany, a to, że 720p to była
    interpolacja z 320, to już ich nie interesowało... na szczęście
    producent na opakowaniu napisał, że kamerka ma przycisk do zdjęć,
    a nie miała. Po tym argumencie zwrócili pieniądze.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)