  • 51. Data: 2011-02-25 12:44:47
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 11:10, kamil d wrote:

    > Kolubrynę?
    > http://tiny.pl/hdq5l

    SD, wiec znow nie przeczytasz rejestracji kawalek przed soba. Juz lepiej
    tego GoPro HD chyba..

    Kamil

  • 52. Data: 2011-02-25 13:01:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-25 09:50, *Tata* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Niestety, wszystkie oferowane kamery nagrywają w pętli po 5/10/15 minut,
    > kasując poprzednie nagrania.

    Nieprecyzyjnie ;) napisałeś - nagrywa w takich odcinkach (z krótkimi
    przerwami), ale zapełnia nimi całą kartę (SDHC działają) i dopiero jak
    zabraknie miejsca to zaczyna usuwać starsze nagrania (wtedy przerwy są
    trochę większe).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 53. Data: 2011-02-25 13:08:36
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-02-25 09:24:13 niejaki Papkin napisał:
    > DX jest fajnym sklepem - tez zamawialem kilka rzeczy - czekasz jednak do 3
    > tygodni na paczke.

    jaja se robisz?? 3 tygodnie? - tyle to w polsce idzie

    ja zamówiłem ok 20 drobiazgów z dx-a - 19 września

    część przyszła w listopadzie
    część w grudniu
    a kilku nie ma do dzisiaj

    i tylko monity - przepraszamy że tak długo itd...

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 54. Data: 2011-02-25 13:22:43
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kml pisze:

    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w

    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
    -mmc-slot-120-degree-47144

    > Czas oczekiwania do 7 tygodni :) Tak wiem, ze czepiam się ale tak bywa z
    > tym sklepem :)

    Podobno bywa i dłużej. Ta lampa szła koło 10 dni ZTCP:
    http://www.dealextreme.com/p/ha-iii-ssc-p7-c-sxo-3-m
    ode-900-lumen-led-bike-light-set-25149

    Seco

  • 55. Data: 2011-02-25 13:22:54
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > jaja se robisz?? 3 tygodnie? - tyle to w polsce idzie

    nie, do polski przybywa np 20 lutego i juz 21 lub 22 lutego listonosz u drzwi.
    sledzenie.poczta-polska.pl sam sprawdz po ID listu.

    Najdluzej siedzi w HK post no i pozno DX wysyla. Latarki popularne maja na
    stanie i ida szybko.

    > ja zamówiłem ok 20 drobiazgów z dx-a - 19 września

    Nie mieli wszystkich na magazynie, czekaja a nuz sie wszystko zalapie na jedna
    paczke (jeden koszt). 20 rzeczy to duza szansa ze nie wszystko jest na
    magazynie lokalnym.

    > część przyszła w listopadzie
    > część w grudniu

    Po jakims czasie (statystyczne wnerwienie konsumenta np 10dni :P ) wysylaja co
    maja a reszta czeka... ja na jeden bajer czekalem tez b dlugo (3mc?) ale byl
    tani i w sumie kupiony dla jaj wiec nie bylo to bolesne. Przylazl osobnym
    listem poleconym. Rzecz kosztowala na nasze ok 15zl. List polecony z PL do HK
    to chyba 27zl(!). A ile z HK do PL tego nie wiem. Z HK to jeszcze moze moga
    negocjowac ale polska poczta bierze pewnie stala stawke. Jak im sie to oplaca
    tego nie wiem, pewnie wiekszosc ludzi, jak ja, zamawia wiecej bajerow tak ze
    przesylka sie kalkuluje albo ktos inny oplaci jak zamowisz np tylko dlugopis UV
    za 2$ +free shipping.

    Tak czy siak maly wybor np kamer do cofania, a te co sa maja ceny srednie. Jak
    z tymi czujnikami cofania - na allegro znacznie wiecej, taniej, szybciej,
    gwarancja itd. Nie wszystko jest tam tanio!

  • 56. Data: 2011-02-25 13:27:10
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > Pytanie tylko po co kamera z której nawet nie będziesz mógł odczytać
    > tablicy rejestracyjnej auta, które stoi metr przed Tobą? Swojego
    > czasu rozglądałem się za taką, bo w okolicy ktoś ciągle rysuje auta.

    Zależy kto i do czego potrzebuje.
    W ruchu miejskim przy stłuczkach raczej rzadko sie zdarza ucieczka z miejsca
    wypadku - więc odczyt z tablicy niepotrzebny. A głóne przyczyny stłuczek -
    nie wiem, ale według mnie to zajechanie drogi. A potem musisz udowadniać, że
    to nie Twoja wina, że nie jechałeś za blisko.
    W takim przypadku najważniejszym parametrem takiej kamery to kąt widzenia -
    te dobre mają po 120 st., te gorsze - 72 lub 80.
    Duża kamera - ok. tyle że jej kąt widzenie nie jest duzy. Coś za coś...
    Co dorysowania auta - w takim przypadku potrzebna jest kamera raczej
    obserwująca samochód a nie drogę przed nim.
    W dodatku na tych demonstracyjnych filmikach beznadziejnie są one
    zamocowane - widać sporą część maski (po co?), a nie widać świateł na
    sygnalizatorze. W przypadku wypadku - podstawowa sprawa. Powinny być
    skierowane bardziej ku górze, albo mieć większy kąt widzenia także w pionie
    (tego parametru nikt nie podaje).
    Generalnie kamera, nawet byle jaka, może być dowodem w sprawie. Im mniejsza
    i tańsza- złodziej się na nią nie połąsi albo nie zauważy i nie potrzeba jej
    zabierać z auta. Niepotrzebny jest wyświetlacz w takiej kamerze, a pętla
    wystarcza, żeby zapisac wypadek.

    A moja uwaga - warto kupić chyba kamerkę zasilaną przez USB, bowiem wtedy
    wkładam miniaturowy zasilacz we wtyczce do zapalniczki, a koncentratory USB
    są niewielkie (mogą być na kabelku). W ten sposób zasilę z jednej wtyczki do
    zapalniczki kilka urządzeń. Mając osobne zasilanie potrzeba jest tyle
    wtyczek, ile ich jest, bo każde z nich może być zasilane różnym napięciem.

    Tomek

    Ps. Powalają mnie wstawki w opisach takich kamer, że się same właczają po
    przekręceniu kluczyka... Chyba tylko w takim przypadku, gdy włącza się wtedy
    zasilanie gniazda zapalniczki. A ja mam takie gniazdo zasilane na stałe :-)

  • 57. Data: 2011-02-25 13:33:04
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > zasilanie gniazda zapalniczki. A ja mam takie gniazdo zasilane na stałe :-)

    15minut przy stresujacym wypadku moze byc ciut malo, zapomnisz zatrzymac
    nagrywania i... dane nadpisane :)

  • 58. Data: 2011-02-25 13:52:40
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-02-25 13:22:54 niejaki Papkin napisał:
    > Tak czy siak maly wybor np kamer do cofania, a te co sa maja ceny srednie. Jak
    > z tymi czujnikami cofania - na allegro znacznie wiecej, taniej, szybciej,
    > gwarancja itd. Nie wszystko jest tam tanio!

    dokłądnie

    sam ostatnio kupowałem to kupiłem na a.gro - osobno kamera osobno monitor
    wyszło w sumie 280zł z odbiorem w jednej dzielnicy jednego wieczora :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 59. Data: 2011-02-25 13:55:00
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > sam ostatnio kupowałem to kupiłem na a.gro - osobno kamera osobno monitor
    > wyszło w sumie 280zł z odbiorem w jednej dzielnicy jednego wieczora :)

    Pochwal sie jaki to zestaw (daj linka;) ) i co widac na monitorku? Czy nie taki
    zwalony ekran jak w nawigacji z biedronki (w sloncu zero widocznosci) i czy
    rozdzielczosc ekranu/kamery pozwala na widocznosc np cienkiej galezi, preta
    zbrojeniowego itp.

  • 60. Data: 2011-02-25 16:16:49
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

> [...]
    zaczyna usuwać starsze nagrania (wtedy przerwy są trochę większe).

    Być może źle zrozumiałem opisy kamer i treść e-mail'i. Nigdzie nie
    doczytałem się, że istnieje możliwość nagrywania ciągłego, z krótkimi
    przerwami. Ciekawi mnie, jak długie są te przerwy, sekunda,
    kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, kilka minut?

    Z poważaniem
    MJ