  • 71. Data: 2011-02-26 20:02:33
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl>

    On 26/02/2011 16:50, MarcinJM wrote:

    > google zamkneli? zreszta... nie musisz wiedziec wszystkiego.

    Trochę się nie rozumiemy, po prostu ten neologizm wydaje mi się
    idiotyczny, a szczególnie razi jeśli zna się angielski.

    Czyżbyśmy musieli podpierać się jakimiś wydumanymi konstrukcjami
    wyrazowymi aby wyglądać na światowców (z Bożej łaski zresztą).

    Pozdrawiam,
    FF.

  • 72. Data: 2011-02-26 21:43:22
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-25 07:51, MarcinJM wrote:
    > Naciagacz, sprzedal 5 szt. doladowan za 5 zl i teraz probuje zrobic walek.
    > Napisalem mu maila, zeby podal dokladne dane firmy, w przeciwnym
    > przypadku zglosze do prokuratury probe wyludzenia.

    No przecież podał ...

    I akurat dane firmy możesz sprawdzić on-line w GUS-ie
    (http://www.stat.gov.pl/regon/).

    Zgadzają się z tym co podali na Allegro. Firma istnieje od 1991 roku tak
    więc może trochę więcej wiary w ludzi ;-)

    Piotrek

  • 73. Data: 2011-02-27 06:04:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-26 20:02, Frantic Freddie pisze:

> [...]
    >
    > Czyżbyśmy musieli podpierać się jakimiś wydumanymi konstrukcjami
    > wyrazowymi aby wyglądać na światowców (z Bożej łaski zresztą).

    Alez zrozumielismy sie doskonale.
    Wyraz ten funkcjonuje w zargonie ludzi zwiazanych z wyscigami/rajdami.
    Po prostu jest.
    Tak jak wiele innych spolecznosci posluguje sie zargonem czesto
    bazujacym na mutacjach z innych jezykow.

    "Kamera do onboardow" = "kamera do robienia filmow z wnetrza samochodu
    rajdowego"

    Po prostu jest krocej

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 74. Data: 2011-02-27 11:08:20
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-02-25 11:49, Sklavin pisze:

    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tu
    > http://moto.allegro.pl/samochodowy-rejestrator-obraz
    u-gps-black-box-super-i1466799611.html
    > jest coś podobnego za 800PLN. Nie testowałem. Sprzedawcy nie znam.

    http://www.dealextreme.com/p/gs600-5mp-cmos-vehicle-
    mount-video-recorder-camcorder-w-gps-logger-infrared
    -laser-tv-out-tf-slot-54234

    wygląda solidnie, gps ma.

  • 75. Data: 2011-02-27 13:14:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-27 06:04, MarcinJM pisze:

    > "Kamera do onboardow" = "kamera do robienia filmow z wnetrza samochodu
    > rajdowego"
    >
    > Po prostu jest krocej

    Nie chce sie czepiac, ale kamera pokladowa tez brzmi krotko.

    --
    Karolek

  • 76. Data: 2011-02-28 09:15:20
    Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl>

    On 27/02/2011 13:14, Karolek wrote:

    > Nie chce sie czepiac, ale kamera pokladowa tez brzmi krotko.

    No i przynajmniej po polsku (aż korci by zacytować Mikołaja Reja).

  • 77. Data: 2011-02-28 09:49:55
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-28 09:15:20 Frantic Freddie

    > No i przynajmniej po polsku (aż korci by zacytować Mikołaja Reja).

    W sumie jakoś mnie to nie podrażniło na początku,
    a przez Was zaczęło. ;) W sumie dobrze. :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 78. Data: 2011-02-28 14:15:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-25 16:16, *Tata* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Być może źle zrozumiałem opisy kamer i treść e-mail'i. Nigdzie nie
    > doczytałem się, że istnieje możliwość nagrywania ciągłego, z krótkimi
    > przerwami. Ciekawi mnie, jak długie są te przerwy, sekunda,
    > kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, kilka minut?

    Szczerze mówiąc nie sprawdziłem - długo to nie jest na pewno. Zakładam,
    że raczej okolice sekundy - może uda mi się sprawdzić dzisiaj, ale karty
    nie zapełnię, więc nie powiem jaka jest ta przerwa w momencie
    konieczności usuwania starego nagrania.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 79. Data: 2011-02-28 14:41:55
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > 15minut przy stresujacym wypadku moze byc ciut malo, zapomnisz zatrzymac
    > nagrywania i... dane nadpisane :)

    To fakt, ale chyba można o tym pamietać, skoro to ważne. Mi się kilka razy
    zdarzyło zapomnieć zabrać GPSa z samochodu...
    Wożąc drogą kamerkę tym bardziej trzeba toto zabierać przy każdym wyjściu.
    T.