  • 31. Data: 2011-02-25 09:28:33
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-25 09:24, Papkin pisze:

    > Latarki - dobre ceny, na allegro 100% drozej.

    Pierwsza rzecz, jaka stamtad zamowilem, to wlasnie latarka ultrafire ;)
    Za taka cene, rewelacja.

  • 32. Data: 2011-02-25 09:36:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-25 07:19, *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Witam
    > Czy ktos uzywal czegos takiego?
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego
    > urzadzonka?

    Tak, mam identyczna kamerkę, ale ta jest trochę droga :), ja kupiłem na
    tej aukcji:
    http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=27
    0677504832&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
    Jakość akceptowalna, ale te HD Ready to raczej interpolowane z mniejszej
    rozdzielczości - rejestrację odczytasz tylko z auta przed tobą na
    światłach :).
    W sumie za tą kasę to polecam - zdecydowanie odradzam droższe aukcje na
    allegro gdzie taka kamerka potrafi kosztować ponad 400zł OIDP.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Filmik przykładowy dobrze pokazuje jakość z tej kamerki, ale
    niekoniecznie z niej pochodzi - u mnie data i czas jest wstawiana w
    postaci zielonych znaków bez tła.
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 33. Data: 2011-02-25 09:38:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-25 08:00, *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A mozliwe.
    > Generalnie te kamery sa w cenie nieco powyzej 100$
    > Wiec nawet liczac zabojcze koszty wysylki to i tak sadze, ze to walek.

    58$ z przesyłką z HK :), czyli gostek sprzedaje całkiem niedrogo.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 34. Data: 2011-02-25 09:50:05
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Poprzez Allegro pytałem się kilku sprzedających, o jakość nagrania w
    nocy bez oświetlenia ulicznego i o możliwość nagrywania bez przerw. Na
    YouTube jest film z Rosji nagrywany w nocy poza miastem i jakość
    nagrania jest znośna. Niestety, wszystkie oferowane kamery nagrywają w
    pętli po 5/10/15 minut, kasując poprzednie nagrania. Marzy mi się
    dodatkowa możliwość, nagrywania wraz z danymi GPS, ale to chyba dalsza
    przyszłość. Sadzę, że urządzenia tego typu będą ewoluować w kierunku
    dodatkowego GPS (wyświetlacz), antyradaru, bluetooth'a, CB, kamery
    cofania (wyświetlacz), czyli wszystko w jednym.

    Z poważaniem
    MJ

  • 35. Data: 2011-02-25 10:28:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-25 08:50, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Neoniusz podał tego linka
    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-tft-lcd-1-4-cmos-30
    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
    -mmc-slot-120-degree-47144

    > Znam ten sklep, zona kupowała mi am super lampę do roweru. Nie ma
    > problemu, wszystko jak należy, cła nie było. Znajomi tez kupowali bez
    > problemu.

    Jakby zrobić grupową ściepę i zamówić kilka sztuk, to bym się na jedną
    pisał. Może nawet na dwie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2011-02-25 10:34:26
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-25 10:28:52 Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Jakby zrobić grupową ściepę i zamówić kilka sztuk,
    > to bym się na jedną pisał. Może nawet na dwie.

    Tylko wtedy wpadnie na cło -- i tu tylko więcej kasy.
    Choć ostatnio podobno "punktują" też nawet pojedyncze.
    Do tego Może wpaść na licencje. Wtedy już nie ma przebacz.
    Jak się nie zna tematu to lepiej nie podchodzić.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 37. Data: 2011-02-25 10:39:09
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 07:20, neoniusz wrote:
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-tft-lcd-1-4-cmos-30
    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
> [...]

    "- Selectable resolution: 1280*960 (WXGA, Interpolation) / 720*480
    (WVGA, Interpolation) / 640*480 (VGA, recommended) @30fps"

    Dupa nie HD, z takiego interpolowanego VGA nie ma szans odczytac tablic.

    I jeszcze te "customer videos", z czego kazdy klient zalozyl konto na
    youtube wylacznie po to, zeby pokazac swiatu film z tej kamery, poza tym
    zadnej aktywnosci. Taaa...

    Kamil

  • 38. Data: 2011-02-25 10:41:48
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 08:50, Tata wrote:
    > Poprzez Allegro pytałem się kilku sprzedających, o jakość nagrania w
    > nocy bez oświetlenia ulicznego i o możliwość nagrywania bez przerw. Na
    > YouTube jest film z Rosji nagrywany w nocy poza miastem i jakość

    Na youtubie sa jakies filmy na kontach ludzi, ktorzy zarejestrowali sie
    zeby wylacznie ten jeden film pokazac, niczego nie ocenili, niczego nie
    skomentowali, niczego nie dodali do ulubionych.

    To nie sa zadne "customer videos" tylko konta zalozone przez paru
    cwaniakow z aukcji. Omijaj z daleka, w Polsce takie walki sa jeszcze
    malo popularne, ale na zachodzie takie aukcje smierdza z daleka.

    Kamil

  • 39. Data: 2011-02-25 10:49:24
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Pierwsza rzecz, jaka stamtad zamowilem, to wlasnie latarka ultrafire ;) Za
    > taka cene, rewelacja.

    Dokladnie tez wzialem UF 502B, az sie przerazilem ile swiatla daje takie
    g...nko! Ale nie mam czasu a tym bardziej sil :/ na czytanie for na ten temat.

    Jaka dioda daje najwiecej swiatla (nie zaden punkt ale duzy, szeroki snop) przy
    dobrej wydajnosci (tj najmniej idzie na cieplo)? Obecnie posiadam latarke UF :)
    z dioda XP-G ztcp. Ale jest DD (direct drive) i chyba nie ma przetwornicy :/
    Fakt ze kosztowala 44zl... i dziala fajnie to jednak moze cos lepszego da sie
    od nich zamowic? Naczytalem sie ze raczej te latarki z wymiennym modulem (drop
    in) nie nadaja sie do swiecenia dlugo bo sie dioda upali... Nigdy nie swiecilem
    dluzej niz 10minut a czasami gdy wlaczam latarke to swieci na 1/20 mocy, jakby
    sie cos zawiesilo, wlacz/wylacz/wlacz i zaskakuje (latarka NIE JEST
    wielotrybowa). Taki problem jest sporadycznie ale troche podwaza jakosc
    produktu. Wszyscy tam kadza ze latarki maja super stosunek ceny do jakosci to i
    ja jestem :))))

    Latarek maja tam od ... i wez sie czlowieku w tym poruszaj.

  • 40. Data: 2011-02-25 10:55:15
    Od: "arc" <a...@p...onet.pl>

    > Marzy mi się

    > dodatkowa możliwość, nagrywania wraz z danymi GPS, ale to chyba dalsza

    > przyszłość.

    Są od dawna takie kamerki z GPS, bodaj TEYE się to nazywało parę lat temu:
    http://www.youtube.com/watch?v=r3NjbA2IApc