  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera do onboardow
    Date: Fri, 25 Feb 2011 10:49:24 +0100

    > Pierwsza rzecz, jaka stamtad zamowilem, to wlasnie latarka ultrafire ;) Za
    > taka cene, rewelacja.

    Dokladnie tez wzialem UF 502B, az sie przerazilem ile swiatla daje takie
    g...nko! Ale nie mam czasu a tym bardziej sil :/ na czytanie for na ten temat.

    Jaka dioda daje najwiecej swiatla (nie zaden punkt ale duzy, szeroki snop) przy
    dobrej wydajnosci (tj najmniej idzie na cieplo)? Obecnie posiadam latarke UF :)
    z dioda XP-G ztcp. Ale jest DD (direct drive) i chyba nie ma przetwornicy :/
    Fakt ze kosztowala 44zl... i dziala fajnie to jednak moze cos lepszego da sie
    od nich zamowic? Naczytalem sie ze raczej te latarki z wymiennym modulem (drop
    in) nie nadaja sie do swiecenia dlugo bo sie dioda upali... Nigdy nie swiecilem
    dluzej niz 10minut a czasami gdy wlaczam latarke to swieci na 1/20 mocy, jakby
    sie cos zawiesilo, wlacz/wylacz/wlacz i zaskakuje (latarka NIE JEST
    wielotrybowa). Taki problem jest sporadycznie ale troche podwaza jakosc
    produktu. Wszyscy tam kadza ze latarki maja super stosunek ceny do jakosci to i
    ja jestem :))))

    Latarek maja tam od ... i wez sie czlowieku w tym poruszaj.