  • 21. Data: 2011-02-25 08:39:53
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 08:38, Myjk pisze:
    > 2011-02-25 08:34:45 MZ
    >
    >> tylko że cena niestety już bardziej
    >> "adekwatna". Trzeba poczekać.
    >
    > To jest z kolei przegięta cena.
    > To nie powinno kosztować więcej
    > niż 450 zł.

    Ta jest z doswietlaniem w podczerwieni, a te kilka diodek (ktore i tak
    niczego nie doswietla) widocznie kosztuje 200zl ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 22. Data: 2011-02-25 08:42:08
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 08:38, Myjk pisze:
    > 2011-02-25 08:34:45 MZ

    > To jest z kolei przegięta cena.
    > To nie powinno kosztować więcej
    > niż 450 zł.

    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-hd-rejestrator-
    trasy-monitor-i1465448531.html

    Jak widac 4 diody kosztuja 150zl ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 23. Data: 2011-02-25 08:45:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-25, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Naciagacz, sprzedal 5 szt. doladowan za 5 zl i teraz probuje zrobic walek.
    > Napisalem mu maila, zeby podal dokladne dane firmy, w przeciwnym
    > przypadku zglosze do prokuratury probe wyludzenia.

    Na odpowiedź se pewnie poczekasz...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2011-02-25 08:46:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-25 08:42, MarcinJM pisze:

    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-hd-rejestrator-
    trasy-monitor-i1465448531.html

    Rzuc okiem na to:

    http://www.dealextreme.com/p/12-0mp-cmos-1080p-full-
    hd-digital-car-dvr-camcorder-w-wide-angle-hdmi-tv-ou
    t-sd-2-5-lcd-47859

    i dzienna probka nagrania:
    http://www.youtube.com/watch?v=LoRzFz-meCk&feature=r
    elated

    Zamawialem pare rzeczy z dealextreme i do tej pory docieraly bez
    problemu, cla i vatu. I przynajmniej omija sie allegrowych cwaniaczkow,
    bo polowe chinskich rzeczy, ktore oni sprzedaja, mozna tam kupic.

  • 25. Data: 2011-02-25 08:50:44
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Gom pisze:

    > W treści aukcji jest wyraźnie napisane, że "WYSYŁKA JEST Z ZAGRANICY".
    > Paczka pewnie idzie z Chin, a do ceny trzeba doliczyć cło. Stąd taka
    > "atrakcyjna" cena.
    >
    > Swoją drogą nie dalej jak wczoraj oglądałem sobie te kamery i
    > przyznam, że gdyby udało się zorganizować jakiś większy (i pewny)
    > transport, to byłbym chętny na jedną sztukę ;-)

    Neoniusz podał tego linka
    http://www.dealextreme.com/p/2-5-tft-lcd-1-4-cmos-30
    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
    -mmc-slot-120-degree-47144

    Znam ten sklep, zona kupowała mi am super lampę do roweru. Nie ma
    problemu, wszystko jak należy, cła nie było. Znajomi tez kupowali bez
    problemu.

    Seco

  • 26. Data: 2011-02-25 08:51:39
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    neoniusz pisze:
> [...]
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-tft-lcd-1-4-cmos-30
    0k-pixel-vehicle-mount-video-recorder-camcorder-w-sd
    -mmc-slot-120-degree-47144

    > To jest dokladnie to.
    > Zobacz sobie "customer videos".

    Tak patrzę i nie widzę, czy da się odczytać nr rej filmowanych pojazdów,
    chyba jakość jest za słaba...

    Seco

  • 27. Data: 2011-02-25 08:53:55
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 08:46, neoniusz pisze:

    > Rzuc okiem na to:
    >
    > http://www.dealextreme.com/p/12-0mp-cmos-1080p-full-
    hd-digital-car-dvr-camcorder-w-wide-angle-hdmi-tv-ou
    t-sd-2-5-lcd-47859

    Poczytałem komentarze za i przeciw i jednak sporo rzeczy w tych "przeciw".

    Jak doszliśmy do tej półki cenowej, to znalazłem jeszcze to:

    http://allegro.pl/kamera-do-samochodu-rejestrator-tr
    asy-lcd-ir-led-i1476796804.html

    teoretycznie też z diodami (które pewnie niewiele dają) ale cena już
    bliżej tych 450 zł. Tyle że nie podają jaki jest format kompresji obrazu
    (w tamtej jest podany kodek H.264 który powinien być dość wydajny). Mimo
    wszystko to ciągle dość drogi bajer.
    --
    MZ

  • 28. Data: 2011-02-25 08:57:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-25 08:53, MZ pisze:
    hd-digital-car-dvr-camcorder-w-wide-angle-hdmi-tv-ou
    t-sd-2-5-lcd-47859

    > Poczytałem komentarze za i przeciw i jednak sporo rzeczy w tych "przeciw".

    Ale przynajmniej sa te komentarze i wiesz czego sie spodziewac ;) A na
    allegro musisz wierzyc w slodkie slowka sprzejacego i jego "Przykładowa
    klatka z filmu zmniejszona na potrzeby aukcji." LOL! :)

  • 29. Data: 2011-02-25 09:02:08
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 08:57, neoniusz pisze:
> [...]
    > allegro musisz wierzyc w slodkie slowka sprzejacego i jego "Przykładowa
    > klatka z filmu zmniejszona na potrzeby aukcji." LOL! :)

    Touche :) Niestety jak zwykle można mieć albo dobrze albo tanio.

    --
    MZ

  • 30. Data: 2011-02-25 09:24:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Zamawialem pare rzeczy z dealextreme i do tej pory docieraly bez problemu,
    > cla i vatu. I przynajmniej omija sie allegrowych cwaniaczkow, bo polowe
    > chinskich rzeczy, ktore oni sprzedaja, mozna tam kupic.

    DX jest fajnym sklepem - tez zamawialem kilka rzeczy - czekasz jednak do 3
    tygodni na paczke.

    http://sledzenie.poczta-polska.pl/ tu sobie ja sledzisz (do 48h - max, od
    wyslania przez HK post masz juz to jej slad, jak "leci" samolotem to slad sie
    urywa tj nie wiesz gdzie jest :) ).

    Latarki - dobre ceny, na allegro 100% drozej. Ale juz takie czujniki
    parkowania... na allegro masz od CH**** do wyboru w cenach jak 48zl, podobne na
    DX kosztuja tez 48 ale dolarów... nie wszystko maja tanie :/

    W sumie tez myslalem o takim systemie ale w sumie po co no i jeszcze chowac to
    przed jebunnym zlodziejem, sie odechciewa.