  • 31. Data: 2010-10-07 20:18:48
    Temat: Re: Kamera HD do 1500 zł
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Tomasz Finke wrote:

    > Inne założenia ergonomiczne, dzięki czemu kamera lepiej nadaje się do
    > trzymania przy kręceniu długich ujęć, a aparat odwrotnie. Kamery mają
    > na ogół większy zoom i pozwalają na jego płynną zmianę z szybkością
    > zależną od wychylenia dźwigienki, a aparaty robią to skokowo. Dodatkowo
    > sporo aparatów w trakcie zmiany ogniskowej ma problemy z utrzymaniem
    > ostrości.
    >
    > T.

    Mam Canona S3 IS i zmienia zoom płynnie z szybkością zależną od wychylenia
    dźwigienki. Od jakichś 4 lat. Co do pierwszego - jak najbardziej zgoda. A
    trzecie, to czasami.

  • 32. Data: 2010-10-07 20:42:06
    Od: limies <l...@g...com>

    On Oct 6, 1:03 pm, mariusz <m...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Powiem od razu że nie znam się na filmowaniu ani sprzęcie ale mam za to
    > argument w postaci 1500 zł które chciałbym przeznaczyć na jakąś kamerkę
    > HD. Jestem laikiem i kamera ma być prosta w obsłudze. Co możecie polecić
    > w tej kwocie ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    sanyo hd2000 1630 zł full-hr, full-hd ... czyli 1920x1080p oraz 1080i

  • 33. Data: 2010-10-10 02:58:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-10-06, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Co nie zmienia faktu, ze potem jest koszmar z przegladaniem
    > materialu i wycinaniem interesujacyh scen... Niestety material
    > HD wazy ciut wiecej niz SD i trzeba solidny komputer zeby
    > obrabiac taki strumien danych.

    Dementuję. Obrabiam (różnistości od TMPGEnc i Sony Vegas) filmy FullHD
    na bardzo przeciętnym sprzęcie (3letni dcore intel z 2GB pamięci i
    jakśtam grafiką wbudowaną w płytę) i zwykle właśnie z dużych kawałków
    dochodzących do kilku GB. Pełnoklatkowe odtwarzanie w czasie
    rzeczywistym nie jest oczywiście możliwe ale też tak naprawdę nie jest
    ma etapie obróbki do niczego potrzebne.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2010-10-10 07:02:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > dochodzących do kilku GB. Pełnoklatkowe odtwarzanie w czasie
    > rzeczywistym nie jest oczywiście możliwe ale też tak naprawdę nie jest

    Wogole ogladanie materialu na etapie obrobki nie jest
    potrzebne - mozna ciac na oslep ;)

  • 35. Data: 2010-10-10 23:46:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-10-10, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    >
    > Wogole ogladanie materialu na etapie obrobki nie jest
    > potrzebne - mozna ciac na oslep ;)

    Się śmiej. W filmach "rodzinnych" mój główny problem. Na oślep się nie
    da bo za dużo wulgaryzmów zostaje.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2010-10-11 08:46:01
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > dochodzących do kilku GB. Pełnoklatkowe odtwarzanie w czasie
    > rzeczywistym nie jest oczywiście możliwe ale też tak naprawdę nie jest

    Używam domowej wersji Sony Vegas Platinum 9 na komputerze
    sprzed 3 lat (Intel Pentium Core 2 Duo, 2 * 1,8 GHz)
    i z oglądaniem pełnoklatkowym gotowego filmu 1920*1080p60
    nie ma problemów. Natomiast podczas montażu z sensowną szybkością
    działa tylko miniaturowy podgląd obrazu. I to też nie zawsze
    - jeśli nałożonych jest zbyt dużo przejść, filtrów, napisów itp.,
    to obraz się zacina.

    P.

  • 37. Data: 2010-10-13 00:57:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-10-11, Piotrne <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > i z oglądaniem pełnoklatkowym gotowego filmu 1920*1080p60
    > nie ma problemów. Natomiast podczas montażu z sensowną szybkością

    I robisz to na jakiejś taniej podstawowej grafice wbudowanej w płytę?

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2010-10-13 08:05:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 08:57:43 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > I robisz to na jakiejś taniej podstawowej grafice wbudowanej w płytę?

    Dlaczego nie? Grafika intela 4500HD nieźle sobie radzi z
    kodowaniem/dekodowaniem materiały HD, nie gorzej niż najlepsze karty AMD i
    Nvidii, co zresztą potwierdzają testy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2010-10-13 19:49:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-10-13, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Dlaczego nie? Grafika intela 4500HD nieźle sobie radzi z
    > kodowaniem/dekodowaniem materiały HD, nie gorzej niż najlepsze karty AMD i
    > Nvidii, co zresztą potwierdzają testy.

    I dużo 3letnich płyt gównych ją ma?

    --
    Marcin