  • 21. Data: 2009-11-02 13:25:06
    Temat: Re: Kalibrowanie w Win7 64bit
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > To po co miales 8? Ja mam 6 na XP 32bit i zrobilem sobie przynajmniej plik
    > wymiany na ramdysku, wiec jest jakis uzytek z tej pamieci.
    > Ale i tak wkrotce planuje przejsc na W7 64.

    nie no, ustawiłem sobie RAM dysk 4Gb ale to były półśrodki tylko.

    > Poszukaj wideo jak dziala system na 24xSSD w RAID, to zobaczysz, co znaczy
    > mgnienie oka.
    > A swoja droga, to duzy ten SSD masz? Tylko system na nim, czy tez
    > programy?

    świra to ja nie mam :) IMO już dwa szybkie SSD w raid 0 dają potężną
    prędkość. Koszt jakieś 1500 - 2000zł ale po co ?

    Postawiłem system na 30Gb SSD. PO instalacji win7 64bit + LR + PS
    i paru dupereli zostało mi wolne około 13Gb. Hibernacja wyłączona
    oraz nie używam swapa. 30Gb spokojnie wystarcza.

    Roger

  • 22. Data: 2009-11-02 13:29:54
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Cos na pewno wyjdzie... ale na razie, mimo usilnych prob (lubie sie
    > czepiac), nie udalo mi sie znalezc jeszce powodow, zeby na siodemce
    > wieszac psy.

    no ja znalazłem. Wywalili mojego ulubionego i jedynego klienta
    do czytania niewsow - outlook expresa. W zamian dali jakiegoś
    Live Maila i do w dodatku trzeba było go sobie ściągnąć online.
    Oczywiście sięnie udało bo wyskoczył jakiś tam błąd i dupa.
    Dzień mi zajęło rozwiązanie tego problemu. Jakby co sposób
    jest tutaj:
    http://windows7forum.pl/czytnik-grup-dyskusyjnych-na
    -win7-64bit-t-2086.html

    A poza tym jest idealnie.

    Roger

  • 23. Data: 2009-11-02 14:33:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > i paru dupereli zostało mi wolne około 13Gb. Hibernacja wyłączona
    > oraz nie używam swapa. 30Gb spokojnie wystarcza.

    A mozesz nas oswiecic dlaczego nie uzywasz swapa i hibernacji? :)

    No i co takiego zrobiles zlego, ze musisz za kare testowac nowy OS :))))

  • 24. Data: 2009-11-02 14:35:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > no ja znalazłem. Wywalili mojego ulubionego i jedynego klienta
    > do czytania niewsow - outlook expresa.

    Lemer, lamer! :)

    __
    Unregistered Outlook Express User #1

  • 25. Data: 2009-11-02 14:44:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A mozesz nas oswiecic dlaczego nie uzywasz swapa i hibernacji? :)

    primo hibernacja zzera mi cenne 7 Gb dysku SSD :) poza tym mi jest
    nie potrzebna bo ja wprowadzam kompa w tryb uspienia trwa to 5 sek
    a wlacza sie tez okolo 4 sek i jest gotowy do pracy.
    Po co mi swap jak ma 8Gb RAMu ?

    > No i co takiego zrobiles zlego, ze musisz za kare testowac nowy OS :))))

    bo widzisz dostaje niezla kase za testowanie ich softu :D jak cos
    mam jeszcze kilka paszportow na testerow jak chcesz zarobic :)

    Roger

  • 26. Data: 2009-11-02 15:26:45
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > primo hibernacja zzera mi cenne 7 Gb dysku SSD :) poza tym mi jest
    > nie potrzebna bo ja wprowadzam kompa w tryb uspienia trwa to 5 sek
    > a wlacza sie tez okolo 4 sek i jest gotowy do pracy.

    Mozna w zasadzie i tak.

    > Po co mi swap jak ma 8Gb RAMu ?

    PS je widzi? ;)

    > bo widzisz dostaje niezla kase za testowanie ich softu :D jak cos
    > mam jeszcze kilka paszportow na testerow jak chcesz zarobic :)

    Paszport Polsatu? :))

  • 27. Data: 2009-11-02 15:30:56
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > PS je widzi? ;)

    PS ma swój i go ustawiasz odrębnie.

    > Paszport Polsatu? :))

    człowieku no co Ty, Paszport Kurii <amen>

    Roger

  • 28. Data: 2009-11-02 15:35:23
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > PS ma swój i go ustawiasz odrębnie.

    Ja o RAMie.

    Co nie widzi 8GB? To tak jak w XP ;)

  • 29. Data: 2009-11-02 16:24:48
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Jakub Jewuła pisze:
    > PS je widzi? ;)

    Widzi. CS4 wykorzystuje uroki 64-bitowosci.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 30. Data: 2009-11-02 16:26:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Widzi. CS4 wykorzystuje uroki 64-bitowosci.

    No to teraz Roger bedzie robil lepsze foty ;)