  • 1. Data: 2009-10-30 17:15:42
    Temat: Nostalgicznie ;)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Robiac porzadki na serwerze znalazlem:
    http://www.skanowanie.com.pl/plenery/2007-02-Biebrza
    /

    Chyba z wrazenia zrobie jutro jakas fotke :)

    Dzialacz zwiazkowy - nieudacznik, ktory nie umial zostac kapitalista.

  • 2. Data: 2009-10-30 19:28:41
    Temat: Re: Nostalgicznie ;)
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Robiac porzadki na serwerze znalazlem:
    > http://www.skanowanie.com.pl/plenery/2007-02-Biebrza
    /

    > Chyba z wrazenia zrobie jutro jakas fotke :)

    możesz coś napisać o Królu Biebrzy :) zaciekawiła mnie ta postać.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 3. Data: 2009-10-30 20:45:57
    Od: "tymek" <t...@w...pl>

    > możesz coś napisać o Królu Biebrzy :) zaciekawiła mnie ta postać.

    poszukaj w googlu,
    lanser i tyle

  • 4. Data: 2009-10-30 21:12:36
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    tymek pisze:

    > poszukaj w googlu,
    > lanser i tyle

    Masz jakieś negatywne doświadczenia? Czy tylko boli Cię że facet obrał
    przeciwny biegun do Ciebie i jest w tym konsekwentny? ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 5. Data: 2009-10-31 07:19:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Masz jakieś negatywne doświadczenia? Czy tylko boli Cię że facet obrał
    > przeciwny biegun do Ciebie i jest w tym konsekwentny? ;)

    W dodatku nie ma 70 calowej plazmy na raty ;)

    Gosc chyba prowadzil antykwariat czy cos w ten desen
    i nie za bardzo mu szlo. Walnal wszystkim w cholere
    i wyniosl sie do lasu. Tez bym tak kurcze zrobil tylko
    skad ja wezme antykwariat? ;)

    Ale, ale - wyglada na to ze bedzie wakat:
    http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20090109/REG05/688072694

  • 6. Data: 2009-10-31 12:42:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

> [...]
    > i wyniosl sie do lasu. Tez bym tak kurcze zrobil tylko
    > skad ja wezme antykwariat? ;)
    >
    > Ale, ale - wyglada na to ze bedzie wakat:

    Zamierza się własnoręcznie pochować na bagnach ?
    Bo taki o ile pamiętam miał zamysł ; )

    adam

  • 7. Data: 2009-10-31 18:44:30
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > Robiac porzadki na serwerze znalazlem:
    > http://www.skanowanie.com.pl/plenery/2007-02-Biebrza
    /

    > Chyba z wrazenia zrobie jutro jakas fotke :)
    -------------------------
    Ee... to może lepiej zostań w domu...

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 8. Data: 2009-11-01 06:46:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    /
    > -------------------------
    > Ee... to może lepiej zostań w domu...

    Z powodu booo? Sloneczko ma swiecic :)

  • 9. Data: 2009-11-01 12:56:47
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > Z powodu booo? Sloneczko ma swiecic :)
    ----------------------------
    Z powodu zdjęć. Powiedzmy, że nie uznałem ich za
    warte pokazywania, więc jeśli masz zamiar podobne
    knoty wyprodukować, to chyba lepiej będzie jak od
    razu zrezygnujesz.

  • 10. Data: 2009-11-02 06:25:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > warte pokazywania, więc jeśli masz zamiar podobne
    > knoty wyprodukować, to chyba lepiej będzie jak od

    Mowisz?

    Wic w tym, ze ja wiem, ze to sa zdjecia z wycieczki,
    bez zadecia na cokolwiek innego i nie musze sie Twoja
    uwaga ponizej poziomu przejmowac :)

    Zeby tak wszyscy mieli swiadomosc robienia gniotow, nie? ;)