-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable rozruchowe
Date: Wed, 24 Jan 2018 17:09:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <p4ab4u$g99$1@node2.news.atman.pl>
References: <j...@4...net>
<p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<0...@g...com>
<p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
<5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
<p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
<p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
<p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p47mb3$suv$15@node1.news.atman.pl> <p47ue6$a06$2@node2.news.atman.pl>
<p47uvs$iib$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1516810206 16681 46.21.210.209 (24 Jan 2018 16:10:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jan 2018 16:10:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p47uvs$iib$2@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180124-2, 2018-01-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623322
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-23 o 19:30, Shrek pisze:
>>> Wiec przy redukcji są większe. Z dwóch tysi do jakiś 4,5 w ułamku
>>> sekundy.
>
>> Nie są, redukcja następuje kiedy łańcuszek jest w ruchu i jest tylko
>> spowalniany
>
> WAT???
Megawat????
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.18 17:16 RadoslawF
- 24.01.18 17:25 Shrek
- 24.01.18 17:29 J.F.
- 24.01.18 17:32 J.F.
- 24.01.18 22:49 RadoslawF
- 25.01.18 08:02 Shrek
- 25.01.18 10:52 miumiu
- 25.01.18 13:17 RadoslawF
- 25.01.18 13:32 Shrek
- 25.01.18 19:27 RadoslawF
- 26.01.18 13:55 v...@g...com
- 27.01.18 13:38 yabba
- 27.01.18 13:49 Kris
- 27.01.18 15:15 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?