eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • Data: 2018-01-26 13:55:57
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wednesday, January 24, 2018 at 2:02:17 PM UTC+1, Shrek wrote:
    > Ale co tu robić za doktorat? Jak tylko zdasz sobie sprawę, że to silnik
    > napędza pasek rozrządu, a co napędza silnik to już bez znaczenia, to
    > wypada wpisać w googla i znaleźć jakie są opory na rozrządzie. Następnie
    > wziąć współczynnik bezpieczeństwa x5 i wychodzi 1,5 kW - czyli tyle co
    > normalnie przy 4 tyś obrotów i koniec rozważań. Jak komuś poszedł pasek
    > przy odpalaniu na pych, to znaczy że w sumie dobrze, bo inaczej
    > poszedłby mu przy kolejnym wyprzedzaniu. Koniec tematu. Nie trzeba się
    > doktoryzować, bo badania przeprowadzili już inni:P

    To nie tak, wytrzymalosci nie projektuje sie na moc, tylko na przenoszone
    sily/momenty sil. A tu po przeliczeniu wychodzi, ze moment sily jest okolo 2,5 Nm
    przy 800 obr/min, rosnie do okolo 3,5 Nm przy 2000, i powyzej juz tak zostaje. Gdyby
    do tego jeszcze znac promien kola pasowego, to wystarczy zeby policzyc naprezenie
    paska - ale tylko przy utrzymywanych stalych obrotach. Takie pomiary nie daja zadnej
    mozliwosci policzenia, jakie jest naprezenie paska przy szarpnieciu, ani przy
    rozruchu ani przy redukcji.

    Pozdrawiam, W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: