eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs
    4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
    r04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
    <5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
    <5b33b37b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b34031c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3418bc$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b347e46$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b348f91$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3496a2$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b349da1$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b34ac01$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3aa7f8$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5b3b3499$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3b4723$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 3 Jul 2018 15:54:09 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 22
    Message-ID: <5b3b801b$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 94.254.181.2
    X-Trace: 1530626076 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 591 94.254.181.2:12316
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3126
    X-Received-Body-CRC: 4113770338
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635156
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-03 o 14:15, Zenek Kapelinder pisze:
    > Do ciebie tez sie przyjebalem bo nie wiesz a srasz sie na strasznego fachowca.
    Wiesz tyle co jest w pierwszych linkach jakie wyskakuja po wpisaniu "dzialanie
    alternatora". W alternatorze P=UxI to troche za malo.

    Kogutek. Po raz kolejny ci powtarzam: elektronika i elektryka to jest
    moja domena, nie twoja. Pewnych rzeczy nie rozumiesz i nigdy nie
    zrozumiesz, bo nie znasz podstaw. To, że coś tam, gdzieś tam wyczytałeś
    na Wikipedii czy w necie nie świadczy o tym, że masz o tym pojęcie.
    Twoje opinie bazują tylko i wyłącznie na ogólnie znanych podstawach
    teorii maszyn elektrycznych, dotyczących maszyn idealnych. Teorii, która
    przeznaczona jest dla przeciętnego człowieka, aby zrozumiał podstawową
    zasadę działania.

    W rzeczywistości, aby opisać te maszyny, trzeba sięgnąć po bardzo
    złożone wzory empiryczne, które uwzględniają środowisko oraz warunki
    pracy tych maszyn.

    Różnica między nami jest taka, że ty cały czas się opierasz na teorii
    maszyn idealnych, a ja uwzględniam wszystkie czynniki pracy tych maszyn.

    Dlatego też tobie się wydaje, że nie da się przeciążyć alternatora, a ja
    twierdzę, że można go uszkodzić - zarówno alternator jak i prostownik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: