-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs
4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
r04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
<5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
<5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
<ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
<5b33b37b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<5b34031c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3418bc$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<5b347e46$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<5b348f91$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3496a2$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<5b349da1$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<5b34ac01$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3aa7f8$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5b3b3499$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3b4723$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Tue, 3 Jul 2018 15:54:09 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <a...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 22
Message-ID: <5b3b801b$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.181.2
X-Trace: 1530626076 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 591 94.254.181.2:12316
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3126
X-Received-Body-CRC: 4113770338
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635156
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-03 o 14:15, Zenek Kapelinder pisze:
> Do ciebie tez sie przyjebalem bo nie wiesz a srasz sie na strasznego fachowca.
Wiesz tyle co jest w pierwszych linkach jakie wyskakuja po wpisaniu "dzialanie
alternatora". W alternatorze P=UxI to troche za malo.
Kogutek. Po raz kolejny ci powtarzam: elektronika i elektryka to jest
moja domena, nie twoja. Pewnych rzeczy nie rozumiesz i nigdy nie
zrozumiesz, bo nie znasz podstaw. To, że coś tam, gdzieś tam wyczytałeś
na Wikipedii czy w necie nie świadczy o tym, że masz o tym pojęcie.
Twoje opinie bazują tylko i wyłącznie na ogólnie znanych podstawach
teorii maszyn elektrycznych, dotyczących maszyn idealnych. Teorii, która
przeznaczona jest dla przeciętnego człowieka, aby zrozumiał podstawową
zasadę działania.
W rzeczywistości, aby opisać te maszyny, trzeba sięgnąć po bardzo
złożone wzory empiryczne, które uwzględniają środowisko oraz warunki
pracy tych maszyn.
Różnica między nami jest taka, że ty cały czas się opierasz na teorii
maszyn idealnych, a ja uwzględniam wszystkie czynniki pracy tych maszyn.
Dlatego też tobie się wydaje, że nie da się przeciążyć alternatora, a ja
twierdzę, że można go uszkodzić - zarówno alternator jak i prostownik.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.18 17:36 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 18:56 Uzytkownik
- 03.07.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 23:23 Uzytkownik
- 04.07.18 01:49 LordBluzg(R)
- 04.07.18 02:08 Zenek Kapelinder
- 04.07.18 08:18 Uzytkownik
- 04.07.18 09:03 Uzytkownik
- 04.07.18 10:01 J.F.
- 04.07.18 13:53 Zenek Kapelinder
- 05.07.18 02:54 LordBluzg(R)
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
- 05.07.18 21:57 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=