-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
2.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<ph2bl7$sg3$1@news.mixmin.net>
<5b3aa4af$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Tue, 3 Jul 2018 12:07:35 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b3aa4af$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 49
Message-ID: <5b3b4aee$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.181.2
X-Trace: 1530612462 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 671 94.254.181.2:45368
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3678
X-Received-Body-CRC: 1007047910
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635149
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-03 o 00:17, LordBluzg(R) pisze:
>> Jeżeli zapoznasz się z zasadą działania alternatora, to bedziesz
>> wiedział
>> dlaczego prąd regulatora jest sciśle powiazany z prądem wyjsciowym
>> alternatora, tzn. im większe obciążenie alternatora tym większy prąd
>> regulatora.
>
> Tak kurwa do nieskończoności? DEBILU, im większe obciążenie
> alternatora, tym mniejszy prąd z alternatora.
> Weź się kurwiu kłóć z Ohmem:
>
> I=U:R :]
> Tadam
> ...im mniejsze napięcie (obciązenie) tym mniejszy prąd wzbudzenia=
> mniejszy prąd wyjściowy.
Ale większego debila od ciebie to tu nie ma, który w ogóle nie rozumie
jak działa alternator i do tego myli prąd z napięciem.
> Ojej, DEBILU. Stan "normalny" to stan, kiedy w obwodzie napięcia
> CAŁEGO samochodu mamy ok 14V i alternator napierdala kilka amper, żeby
> sobie doładowć akumulator oraz napędzić resztę...czyli "pluje" średnio
> ok 15A na całość (światła, ładowanie, radio cokolwiek)
>
> Obciążony alter, daje na wzbudzenie ok 2A MAX i maksymalny prąd jaki z
> niego wyłazi to dokładnie tyle ile ma napisane na obudowie. NIGDY
> WINCYJ!!!
Bzdury wypisujesz.
> Kurwo gupia. PRĄD regulatora jest MAXYMALNY dopuszczony 2A bo tyle
> może regulator podać na cewkę wzbudzenia...bo skąd ma wziąć większy
> prąd skoro go NIE MA? Z pizdy Twojej starej? Pisałem już że czytanie
> schematu to dla ciebie hebrajski więc możesz tylko wypierdalać. Przy
> okazji... powiec, mi powiec, jak może dostać (skąd) ten prąd, skoro
> obciążenie alternatora wywłołało spadek napiecia do 11-10V ze wzoru
> I=U:R po obciążeniu obwodu rozrusznikiem, gdzie R nagle wzrosło a
> napięcie (U) zmalało?
> Lezysz i robisz pod siebie.
> #Takaprawda
>
> Kłóć sie z Ohmem ale on nieżyje :/
>
Bardziej debilnych twierdzeń niż twoje to nie czytałem. Poczytaj sobie
co to jest regulator napięcia, jak on działa i jak wpływa na układ
wzbudzenia i przestań szerzyć herezję oraz pluć jadem na ludzi, którzy
próbują ci trochę wiedzy przekazać.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.18 14:15 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 15:54 Uzytkownik
- 03.07.18 17:36 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 18:56 Uzytkownik
- 03.07.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 23:23 Uzytkownik
- 04.07.18 01:49 LordBluzg(R)
- 04.07.18 02:08 Zenek Kapelinder
- 04.07.18 08:18 Uzytkownik
- 04.07.18 09:03 Uzytkownik
- 04.07.18 10:01 J.F.
- 04.07.18 13:53 Zenek Kapelinder
- 05.07.18 02:54 LordBluzg(R)
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=