-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<ph2bl7$sg3$1@news.mixmin.net>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Tue, 3 Jul 2018 00:17:43 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ph2bl7$sg3$1@news.mixmin.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 62
Message-ID: <5b3aa4af$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
X-Trace: 1530569903 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 602 213.238.88.44:4960
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635114
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-28 o 12:00, Malkoit pisze:
>> http://www.auto-wiedza.pl/wp-content/uploads/2014/03
/alternator9.jpg
>
> Jeżeli zapoznasz się z zasadą działania alternatora, to bedziesz wiedział
> dlaczego prąd regulatora jest sciśle powiazany z prądem wyjsciowym
> alternatora, tzn. im większe obciążenie alternatora tym większy prąd
> regulatora.
Tak kurwa do nieskończoności? DEBILU, im większe obciążenie alternatora,
tym mniejszy prąd z alternatora.
Weź się kurwiu kłóć z Ohmem:
I=U:R :]
Tadam
...im mniejsze napięcie (obciązenie) tym mniejszy prąd wzbudzenia=
mniejszy prąd wyjściowy.
No już widzę debilku jak się kłócisz z Ohmem :D:D:D
>
>> jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
>> napięciowy w postaci sprawnego akumulatora dawcy to obciążenie
>> (praktycznie zwarcie) rozrusznikiem biorcy i jego wydojonym aku weźmie
>> więcej energii niż w stanie "normalnym" gdzie alternator nie jest
>> obciążony "zwarciem" rozrusznika, bo nie pracuje (standardowy moment
>> rozruchu).
>
> Sam przyznajesz, że: cytat "jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
> napięciowy: to
> alternator, obciążony rozrusznikiem innego samochodu , dając
> cytat :"więcej energii niz w stanie "normalnym"" - mój wniosek :
> jest narazony na uszkodzenie.
Ojej, DEBILU. Stan "normalny" to stan, kiedy w obwodzie napięcia CAŁEGO
samochodu mamy ok 14V i alternator napierdala kilka amper, żeby sobie
doładowć akumulator oraz napędzić resztę...czyli "pluje" średnio ok 15A
na całość (światła, ładowanie, radio cokolwiek)
Obciążony alter, daje na wzbudzenie ok 2A MAX i maksymalny prąd jaki z
niego wyłazi to dokładnie tyle ile ma napisane na obudowie. NIGDY WINCYJ!!!
>
> Prąd krążący w obwodzie regulatora moze go uszkodzić,
> bo moze być większy niż dopuszczalny w zwiazku z rozruchem silnika
> innego samochodu.
Kurwo gupia. PRĄD regulatora jest MAXYMALNY dopuszczony 2A bo tyle może
regulator podać na cewkę wzbudzenia...bo skąd ma wziąć większy prąd
skoro go NIE MA? Z pizdy Twojej starej? Pisałem już że czytanie schematu
to dla ciebie hebrajski więc możesz tylko wypierdalać. Przy okazji...
powiec, mi powiec, jak może dostać (skąd) ten prąd, skoro obciążenie
alternatora wywłołało spadek napiecia do 11-10V ze wzoru I=U:R po
obciążeniu obwodu rozrusznikiem, gdzie R nagle wzrosło a napięcie (U)
zmalało?
Lezysz i robisz pod siebie.
#Takaprawda
Kłóć sie z Ohmem ale on nieżyje :/
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.18 00:31 LordBluzg(R)
- 03.07.18 04:02 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 08:14 Uzytkownik
- 03.07.18 10:32 LordBluzg(R)
- 03.07.18 11:51 Uzytkownik
- 03.07.18 12:07 Uzytkownik
- 03.07.18 14:15 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 15:54 Uzytkownik
- 03.07.18 17:36 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 18:56 Uzytkownik
- 03.07.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 23:23 Uzytkownik
- 04.07.18 01:49 LordBluzg(R)
- 04.07.18 02:08 Zenek Kapelinder
- 04.07.18 08:18 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"