-
Data: 2018-06-28 12:00:15
Temat: Re: Kable. Regulator.
Od: "Malkoit" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2018-06-23 o 09:48, Uzytkownik pisze:
>>
>> Wystarczy, że akumulator w "dawcy prądu" będzie w kiepskim stanie i szlag
>> trafi alternator (a w zasadzie diody w alternatorze) lub regulator
>> napięcia.
>
> Nie. Regulator napięcia nie ucierpi, bo fizycznie NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI
> :) Już to pisałem. Spójrz sobie na schemat elektryczny i spróbuj mi
> wyjaśnić JAKIM cudem ma się spalić regulator, skoro podłączony jest do
> OSOBNEGO uzwojenia (wzbudzenie) które jest obwodem zamkniętym i żaden
> prąd, powyżej tego co krąży w tym obwodzie nie ma prawa go uszkodzić.
>
> http://www.auto-wiedza.pl/wp-content/uploads/2014/03
/alternator9.jpg
Jeżeli zapoznasz się z zasadą działania alternatora, to bedziesz wiedział
dlaczego prąd regulatora jest sciśle powiazany z prądem wyjsciowym
alternatora, tzn. im większe obciążenie alternatora tym większy prąd
regulatora.
> jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
> napięciowy w postaci sprawnego akumulatora dawcy to obciążenie
> (praktycznie zwarcie) rozrusznikiem biorcy i jego wydojonym aku weźmie
> więcej energii niż w stanie "normalnym" gdzie alternator nie jest
> obciążony "zwarciem" rozrusznika, bo nie pracuje (standardowy moment
> rozruchu).
> --
> LordBluzg(R)
> ?Sukces WOŚP klęską PiS?
Sam przyznajesz, że: cytat "jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
napięciowy: to
alternator, obciążony rozrusznikiem innego samochodu , dając
cytat :"więcej energii niz w stanie "normalnym"" - mój wniosek :
jest narazony na uszkodzenie.
Prąd krążący w obwodzie regulatora moze go uszkodzić,
bo moze być większy niż dopuszczalny w zwiazku z rozruchem silnika
innego samochodu.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.18 00:17 LordBluzg(R)
- 03.07.18 00:31 LordBluzg(R)
- 03.07.18 04:02 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 08:14 Uzytkownik
- 03.07.18 10:32 LordBluzg(R)
- 03.07.18 11:51 Uzytkownik
- 03.07.18 12:07 Uzytkownik
- 03.07.18 14:15 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 15:54 Uzytkownik
- 03.07.18 17:36 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 18:56 Uzytkownik
- 03.07.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 03.07.18 23:23 Uzytkownik
- 04.07.18 01:49 LordBluzg(R)
- 04.07.18 02:08 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=