-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
<5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Wed, 27 Jun 2018 12:04:20 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 58
Message-ID: <5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1530093878 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 620 37.128.4.7:1442
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634805
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-27 o 03:55, Malkoit pisze:
> Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
>>
>>> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
>>> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze
>>> dawcy.
>>> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
>>> dopuszczonej przez producenta.
>>>
>> prąd wzbudzenia nie może przekroczyć wartosci dopuszczalnej bo jest
>> ograniczony "diodą Zenera"/układem ograniczania, która własnie
>> doprowadza do tego, że napięcie i prąd NIE może wzrosnąc powyżej 14,5V
>> dla obwodu ładowania.
> Masz tendecje do omijania tematu. Najpierw jakieś zwarcia alternatora,
> teraz wzrost napiecia powyzej 14,5 V.
Bredzisz. Nie ma wzrostu napięcia powyżej 14,5V a co za tym idzie nie ma
zwiększonego SEM alternatora. Alternator pracuje DO dopuszczalnej mocy,
ustalonej przez producenta. Wynika to z przekroju drutu na uzwojeniach
stojana, prostowników oraz obwodu wzbudzenia, które są obliczone
conajmniej na 2x tyle ile wyłazi z alternatora. Przekrój drutu
znajdziesz w necie, ilośc uzwojeń też, diody mają parametr 100V (a nie
14V) i prąd 25A a nie 10A. Alternator może oddać znacznie więcej prądu
niż oddaje, później ulegnie uszkodzeniu. Przed tym właśnie zabezpiecza
to układ regulatora, który DEBILU, jest UKŁADEM ZABEZPIECZENIA a twój
pojebany łeb, nie potrafiący czytać schematu, wydumał sobie, że nagle
dochodzi do przeciążenia obwodu regulatora bo kurwa ty tak chcesz i
chuj. NIE, nie dochodzi BO TAM KURWA NIE MA WINCYJ PRUNDU niż to co
pokazuje schemat i nie ma go CO PRZECIĄŻYĆ. Równie dobrze możesz dumać,
że kurwa ze szklanki 0,25l nalejesz wodę do wiadra 10l i będzie pełne.
ROZUMIESZ SWÓJ DEBILIZM? Jak ci kurwa to inaczej wytłumaczyć?
Weź kurwa jednak tom szklanke i spróbuj za jednym razem, przeciążając
tom szklanke napełnić na większym przeciążeniu, niż producet szklanki
zrobił, napełnić to wiadro 10 litrowe. No musisz spróbowac bo kurwa nie
wierzysz w słowo pisane, fizykę i elektronikę, tym badrdziej, że prundu
nie widać ale tom wode zobaczysz. Potem długo dumaj jak to przecionżyć
żeby tom szklankom to wiadro napełnić za jednym razem :)
Masz zakurwgadkę :)
>
> Problemem jest mozliwość uszkodzenia alternatora przy mozliwym
> przeciążeniu prądowym w warunkach uruchamiania innego
> samochodu.
> Udowodnij, że producent przewidział takie uruchamianie
> i zabezpieczył alternator.
Udowodnij że z alternatora popłynie wiekszy prąd niż wartość nominalna
(maksymalna). Już taką bzdurę raz napisałeś. Żebyś zrozumiał...udowodnij
że 1 metr ma 110cm albo wincyj.
Możesz wypierdalać :]
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.18 12:37 Adam
- 27.06.18 12:45 Adam
- 27.06.18 15:59 Malkoit
- 27.06.18 16:04 Malkoit
- 27.06.18 16:27 Zenek Kapelinder
- 27.06.18 16:37 Malkoit
- 27.06.18 17:55 LordBluzg(R)
- 27.06.18 18:19 Tomasz Gorbaczuk
- 27.06.18 18:38 Malkoit
- 27.06.18 18:49 kk
- 27.06.18 18:51 Zenek Kapelinder
- 27.06.18 19:23 Tomasz Gorbaczuk
- 27.06.18 23:35 Uzytkownik
- 27.06.18 23:35 LordBluzg(R)
- 27.06.18 23:41 Malkoit
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=