-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.xs4all.nl!newsf
eed8.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.x
lned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
<pgkpk6$am4$4@news.mixmin.net>
<5b2e1c1b$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<pglq2b$si9$4@news.mixmin.net>
<1...@g...com>
<X...@l...net>
Date: Mon, 25 Jun 2018 02:08:58 +0200
Message-ID: <15jlwrl1vmx1c.181n9jlojf3be$.dlg@40tude.net>
Lines: 12
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1529885334 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 608 82.143.187.50:57822
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1868
X-Received-Body-CRC: 2015131646
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634600
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 24 Jun 2018 23:36:50 +0100, PiteR napisał(a):
> na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:
>> Alternatora nie mozna przeciazyc pond moc na jaka zostal
>> zaprojektowany.
>
> Jak nie można? :)
Zasadniczo to on wiecej pradu nie da niz jego nominalna wydajnosc.
Na wolnych obrotach nawet tyle nie da.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.18 03:09 Zenek Kapelinder
- 25.06.18 06:49 Uzytkownik
- 25.06.18 06:59 Budzik
- 25.06.18 08:11 Uzytkownik
- 25.06.18 08:17 PiteR
- 25.06.18 10:01 RoMan Mandziejewicz
- 25.06.18 10:32 Malkoit
- 25.06.18 10:35 Malkoit
- 25.06.18 10:39 Malkoit
- 25.06.18 10:53 Malkoit
- 25.06.18 10:57 WS
- 25.06.18 11:08 Malkoit
- 25.06.18 11:58 J.F.
- 25.06.18 12:02 J.F.
- 25.06.18 12:59 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=