  • Data: 2011-03-20 21:04:54
    Temat: Re: KURS FOTOGRAFII - GDAŃSK
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak nie ma dobrych zdjęć, malowideł, rzeźb. Są tylko takie, które
    > się innym podobają.

    Definicja edukacji powinna brzmieć: ..Uczymy podobania się.. lub ..Uwierz, że
    podoba ci się..

    > Nie koniecznie, bo jeżeli strona mówi o reporterce, a wykładowcą będzie
    > np. Marek Wyszomirski, to chyba coś nie halo.

    Masz jak byk napisane, że kurs jest o wszystkim i prowadzą go osoby z
    doświadczeniem fotoreporterskim.

    > Ale to nie mój problem. Ja gdybym szukał kursu foto, to przede
    > wszystkim sprawdziłbym czy wykładowca ma osiągnięcia w dziedzinie,
    > której ma zamiar uczyć.

    Jak wysyłasz zdjęcie na konkurs to warto sprawdzić kto jest w jury. To ma sens.
    W szkołę trzeba się wsłuchać, a nie popełnić błąd pędzenia za nazwiskiem. Gdyby
    kurs prowadził sam Avedon i pisał w sposób znany nam z tej strony to co?..

    > No właśnie. Sam sobie zaprzeczasz.

    Omijasz sens zdań. Zwracam uwagę, że nazwisko to marketing. Chwalisz się
    nazwiskiem (nazwą) a nie tym co ono sobą reprezentuje jako ciało pedagogiczne.
    Od Nazwiska do jego przełożenia na edukację dzieli stumilowy las. Nawet jeśli
    napiszesz w notatce.. Ten człowiek studiował tu i tu, ma osiągnięcia takie i
    takie.. nic to nie będzie znaczyć. Znacznie ma czy czytasz tego człowieka i czy
    w ogóle on jest w stanie napisać coś od siebie.. Pisać Od Siebie

    Jak zwykle popełniam błąd bo dyskutuję o jakimś kursiku a oczekuję od niego
    poziomu. Gdyby autorzy kursu Wypowiedzieli Się, dali jakiś Znak Życia, byłoby
    to Znamienne. Ich nazwiska są wyłącznie nazwiskami.

    > Ależ ja nie twierdzę, że ma być odwrotnie. Tylko twierdzę, że dobrze
    > wiedzieć, czy angielskiego uczy, ktoś kto ten język zna.

    Jeśli nie potrafisz tego stwierdzić po stronie no to przecież jest katastrofa;)

    > Mnie nic do tego. I ani mnie to ziębi ani grzeje.

    Bo nie zastanawiasz się nad nimi. Po prostu Cię to nie interesuje:)

    > No i znowu sam sobie przeczysz i to w dwóch kolejno po sobie
    > występujących zdaniach. Akurat Łódzka Filmówka raczej nie musi się
    > wstydzić losów swoich absolwentów.

    Czego dowodzi kinematografia i te niebywałe pokłady wiedzy jakie płyną z
    naszego ekranu;)

    marek