eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › KTM Duke 690
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 11. Data: 2009-02-25 09:33:26
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>


    Użytkownik "Lovtza" napisał w wiadomości
    > Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de
    > facto też przeznaczone są asfalt.

    Djuk i SM(R) są na asfalt i w zasadzie poza układem
    wydechowych i lampą mało jest różnic.

    SMC to jednak już sport.

    Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
    osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
    Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h,
    a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo
    to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę...

    Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
    jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
    Minimalna zmiana napięcia na zamokniętej instalacji w normalnych
    warunkach jest bez znaczenia w tym przypadku komputer mówi
    GAME OVER. W moim skrajnym przypadku: w nocy, w deszczu,
    na winklu, wysokim biegu i 90 km/h na budziku. Tylne koło zablokowane
    i całe zycie przez oczami :-( Styl supermoto w wydaniu rosyjskim.
    Walczę z tym w ordynarny sposób już od jesieni, a fabryka
    nie uznaje tego za wadę!

    Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y



  • 12. Data: 2009-02-25 10:03:35
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>


    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:go322a$1gv$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir
    > <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said:

    >> LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,
    >
    > I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

    To co, zmieniasz sygnaturkę?

    --
    Jasio
    vfr vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.


  • 13. Data: 2009-02-25 10:10:55
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-25 11:03:35 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    >> I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.
    >
    > To co, zmieniasz sygnaturkę?

    No jakbym kupił 690. to byłaby nieaktualna. Się na razie nie zanosi.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 14. Data: 2009-02-25 10:57:52
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>


    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:go322a$1gv$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir
    > <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said:
    >
    >>> oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie
    >>> odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.
    >>
    >> LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,
    >
    > I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

    Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli
    no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.


    --
    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro
    Krosno Odrzańskie/Szczecin
    http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat


  • 15. Data: 2009-02-25 11:07:18
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <s...@o...pl> said:

    >> I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.
    >
    > Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia
    > modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.

    To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi,
    że takie EXC450 to też LC4 ;-)

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 16. Data: 2009-02-25 11:46:01
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>


    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:go38p6$113$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <s...@o...pl> said:
    >
    >>> I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.
    >>
    >> Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia
    >> modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.
    >
    > To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi, że
    > takie EXC450 to też LC4 ;-)

    Ale ja nie pilsalem o exc:) tylko sxc najwyzej, bo kozysta z silnika
    oznaczonego LC4, ja na okleinch tez mam LC4 ale na tabliczce jest EGS:)


    --
    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro
    Krosno Odrzańskie/Szczecin
    http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat


  • 17. Data: 2009-02-25 11:51:42
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>


    Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:go3b0s$atf$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > news:go38p6$113$1@inews.gazeta.pl...
    >> On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <s...@o...pl> said:
    >>
    >>>> I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.
    >>>
    >>> Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia
    >>> modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.
    >>
    >> To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi, że
    >> takie EXC450 to też LC4 ;-)
    >
    > Ale ja nie pilsalem o exc:) tylko sxc najwyzej, bo kozysta z silnika
    > oznaczonego LC4, ja na okleinch tez mam LC4 ale na tabliczce jest EGS:)

    Zreszta wystarczy looknac na fotke silnika 960 gdzie jest czerwono na
    czarnym LC4:) a to nie oznaczenie modelu bo model to 690 enduro , SM ,
    Duke. To oznaczenie silnika.


    --
    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro
    Krosno Odrzańskie/Szczecin
    http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat


  • 18. Data: 2009-02-25 18:10:48
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: m...@p...onet.pl

    > Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
    > jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

    Napisz który to rocznik '07 czy '08. Kto zmieniał mapy zapłonu pod te akrapy.
    Czy masz KN.
    Ja jeżdżę w deszczu bardzo często i nie spotkałem sie z takim objawem.
    Natomiast spotkałem sie z gaśnięciem sprzęta przy źle zestrojonych Akrapach.
    Kupiłem Leo, własnie dlatego. Lata do 190 bez problemu.
    Pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 19. Data: 2009-02-25 19:10:57
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ireneusz Dyłanapisal


    > Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
    > osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.

    Lecialem tym własnoręcznie ponad (licznikowo) 190...

    > Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h,
    > a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo
    > to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę...

    Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia. Możliwe, że
    Akrap więcej szkodzi, niż pomaga (historia wojen zna takie przypadki).

    > Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
    > jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
    > Minimalna zmiana napięcia na zamokniętej instalacji w normalnych
    > warunkach jest bez znaczenia w tym przypadku komputer mówi
    > GAME OVER. W moim skrajnym przypadku: w nocy, w deszczu,
    > na winklu, wysokim biegu i 90 km/h na budziku. Tylne koło zablokowane
    > i całe zycie przez oczami :-( Styl supermoto w wydaniu rosyjskim.
    > Walczę z tym w ordynarny sposób już od jesieni, a fabryka
    > nie uznaje tego za wadę!

    Pierwszy raz o czymś takim słyszę. Zawsze można zapytać producenta, czy to
    normalne. Dealer to wiadomo, że Cie spławi...

    > Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla.

    Tak nie powinno być i ja bym tego tak nie zostawiał.

    Pozdrawiam,


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 20. Data: 2009-02-25 21:18:38
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Ireneusz Dyła napisał(a):
    [...]
    > Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
    > jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

    Dziekuje za kontruktywne podejscie do dyskucji o dupach na liscie
    motocyklowej ;)

    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: