  • 51. Data: 2009-03-05 09:28:16
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    zbigi wrote:
    > Ireneusz Dyła napisał(a):
    > [...]
    >
    > Dziekuje za kontruktywne podejscie do dyskucji o dupach na liscie
    > motocyklowej ;)

    A ja uwazam ze jest to jedna z wazniejszych informacji przekazana w tym watku.

    I dobrze wiesz ze motocykle i dupy w roznym kontekscie sa tematem
    nierozerwalnym ;P

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 52. Data: 2009-03-05 10:11:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-03-05 10:16:33 +0100, "Watson" <p...@g...com> said:

    > Jak filozujesz zbyt otwarcie to sie robi smiesznie.
    > Zamierzone dzialanie ? :)

    No ba! ;-)
    A serio - dłuższe skoki zawiasów, większy prześwit - dla mnie to
    zalety, nawet w miejskim motocyklu. Ale może mam inną koncepcję
    używania SM.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 53. Data: 2009-03-05 11:04:14
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    saj pisze:

    > nie mow, ze zakupic zamierzasz takiego sprzeta? kupuj, kupuj, wiosna
    > idzie :)

    a bo ja wiem, ciasno na moim. Ale najpierw bym musiał swojego sprzedać.
    A troszkę go rozebrałem i czasami coś przy nim dłubię. Np wystrugałem
    sobie nową kierownicę, właśnie jedzie na lakier.

    zdrowiejesz coś?

    pzdr
    Zyga