eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKTM Duke 690 › Re: KTM Duke 690
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM Duke 690
    Date: Wed, 25 Feb 2009 10:33:26 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <go33d0$r2v$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <8...@b...googlegroups.com>
    <7ffebaa724e5a0d396ef7dcc4596e0e8$1@grupy.scigacz.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    <ef33f761d08d4788e329d7cbc4baa6bf$1@grupy.scigacz.pl>
    <go20ug$n73$1@inews.gazeta.pl>
    <19dd90f5c0130feb0b6059f2c98e717f$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: gnw110.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1235554529 27743 83.3.100.110 (25 Feb 2009
    09:35:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Feb 2009 09:35:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:588642
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Lovtza" napisał w wiadomości
    > Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de
    > facto też przeznaczone są asfalt.

    Djuk i SM(R) są na asfalt i w zasadzie poza układem
    wydechowych i lampą mało jest różnic.

    SMC to jednak już sport.

    Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
    osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
    Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h,
    a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo
    to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę...

    Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
    jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
    Minimalna zmiana napięcia na zamokniętej instalacji w normalnych
    warunkach jest bez znaczenia w tym przypadku komputer mówi
    GAME OVER. W moim skrajnym przypadku: w nocy, w deszczu,
    na winklu, wysokim biegu i 90 km/h na budziku. Tylne koło zablokowane
    i całe zycie przez oczami :-( Styl supermoto w wydaniu rosyjskim.
    Walczę z tym w ordynarny sposób już od jesieni, a fabryka
    nie uznaje tego za wadę!

    Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: