  • 21. Data: 2009-02-25 21:20:05
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Lovtza napisał(a):
    > Ireneusz Dyłanapisal
    >[...]
    > Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

    Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
    Odleglosc mierzysz w latach? ;)

  • 22. Data: 2009-02-25 21:21:16
    Od: Arni <a...@n...spam>

    zbigi pisze:

    > Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
    > Odleglosc mierzysz w latach? ;)

    swietlnych :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2009-02-25 22:06:36
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    zbiginapisal

    > Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
    > Odleglosc mierzysz w latach? ;)

    Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się
    uśmiał ;)

    Pozdrawiam,
    Lovtza

  • 24. Data: 2009-02-25 22:22:17
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Lovtza napisał(a):
    > zbiginapisal

    > Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się
    > uśmiał ;)

    A w ktorym miejscu, twoim zdaniem, jest niepoprawna?

  • 25. Data: 2009-02-26 10:13:05
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Lovtza wrote:
    > zbiginapisal

    > Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się
    > uśmiał ;)

    Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego
    znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja.

    pozdr

    Marek

  • 26. Data: 2009-02-26 11:06:14
    Od: m...@p...onet.pl

    Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na złączce od
    modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić przy
    zmianie map zapłonu na puste wydechy.
    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2009-02-26 11:56:37
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

> [...]
    > złączce od
    > modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić

    Mam rocznik 2008, kupiłem w Łodzi na fabrycznym wydechu.
    Po 1 kkm panowie założyli akrapa wraz z wgraniem map.
    Układ jest rejsigowy bez katalizatora. Po wymianie oprócz
    fajnego soundu nie wiele się zmieniło. Na samej górze czuję wiecej
    mocy ale to by się zgadzało z ichnimi wykresami. Na gumę idzie
    z takim nieprzyjemnym kopnięciem, pod tym względem adwenczer
    jest o wiele bardziej kulturalny (gaźnik)
    Co do blokady 2,3 nie wiem czy jest czy jej nie ma, zakładam, że
    serwis wiedział co trzeba zrobić...ale przy okazji dopytam.
    Trochę się jeszcze pomartwię tym zamakaniem instalacji i poczekam
    na stanowisko fabryki bo ponoć została o tym poinfomowana, póki co
    nie uznano tego za naprawę gwarancyjną.
    Moje pytanie natomiast jest takie: czy Vmax to on ma osiągać na
    5 czy 6 biegu, bo tego jakość nie zdążyłem ustalić ;-)
    Inna sprawa, że po busie to mam raczej skrzywione odczuwanie
    mocy i w zasadzie to nic mi nie jedzie, ale SM jest wyborem
    świadomym i w tym przypadku interesuje mnie tylko zgodność
    z informacjami fabryki.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 28. Data: 2009-02-27 00:25:23
    Od: m...@p...onet.pl

    Czyli kupowałeś u Stola na ul. Włókniarzy. Jak będziesz przypadkiem w
    Warszawie, daj mi znak. Umówimy się i zrobie Ci to moto. Na pewno nie
    odblokowali Ci jednego bloka, są dealerem i nie mogą tego robić. Zrobię Ci to
    tak, że szybko bedziesz mógł wrócić do oryginału. 190 osiąga się na 6 biegu
    podkręcając go wysoko na 2 i 3. Tak jak to powinno jeździć się singielkiem.
    Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2009-02-27 13:15:41
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Powitać
    podepnę się
    Ile to to pali? w mieście.

    pzdr

  • 30. Data: 2009-02-28 11:30:31
    Od: BlueTWIN <t...@m...org>

    Salut,

    Zyga pisze:
    > Powitać
    > podepnę się
    > Ile to to pali? w mieście.

    Tyle, ile każdy motocykl tj. ile wlejesz.

    p.s. nie ukrywam, że 69(0) też mi chodzi po głowie.

    Zdrav,
    --
    BlueTWIN
    no-moto, no-fun