-
1. Data: 2009-02-23 16:26:56
Temat: co nastepne
Od: maciek83 <MaciejCich@_NOSPAM_interia.eu>
przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej
ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic myslałem
o hornecie 900 a i rocznik 2002 do 2005 cena nie wiecej niz 12
pozdrawiam000
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2009-02-23 18:23:05
Temat: Re: co nastepne
Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
maciek83 pisze:
> przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
> pory jeżdiłem banditem 600 z 97
A co jest nie tak z banditem? Po co zmieniać? Przecież nie ma takich
przepisów :)
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
3. Data: 2009-02-23 18:50:26
Temat: Re: co nastepne
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-02-23 19:23:05 +0100, Piotr Rezmer
<p...@W...ens.net.pl> said:
>> przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do
>> tej pory jeżdiłem banditem 600 z 97
> A co jest nie tak z banditem? Po co zmieniać? Przecież nie ma takich
> przepisów :)
Moźe mu się najzwyczajniej znudził? Ja po 3 sezonach też już mam trochę
dość Sevenki.
Do pytka - bierz co Ci się bardziej podoba - przy takich założeniach
ciężko coś sensownego poradzić. Jest całe stadko dużych golasów, wybór
dość spory. Z turystycznych enduro - dużo zależy czy to bardziej ma być
maszyna użytkowa (wtedy musisz określić swoje warunki brzegowe) czy ma
tylko fajnie wyglądać.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
4. Data: 2009-02-23 19:00:38
Temat: Re: co nastepne
Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
de Fresz pisze:
> Do pytka - bierz co Ci się bardziej podoba - przy takich założeniach
> ciężko coś sensownego poradzić.
Tutaj zgadzam się, jeśli motocykl już swoim wyglądem nie podnieca, można
wybrać inny, ale wtedy nie ma sensu pytać kogokolwiek o zdanie bo
wiadomo de gustus coś tam coś tam est. Wystarczy pooglądać zdjęcia
motocykli na motorbikes.be albo przemalować/przyozdobić aktualną maszynę
A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
wsiadania na maszynę.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
5. Data: 2009-02-23 19:11:49
Temat: Re: co nastepne
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Mon, 23 Feb 2009 20:00:38 +0100, Piotr Rezmer
<p...@w...ens.net.pl> wrote:
[...]
> A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
> czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
> wsiadania na maszynę.
No nie wiem, ja rozwalone zegary skleiłem na poxipol i ściągnąłem
dwoma trytytkami i nawet podczas jazdy cały czas widzę że mój rower
to straszny ratbike ;->>
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650 "Rower"
-
6. Data: 2009-02-23 19:21:40
Temat: Re: co nastepne
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-02-23 20:00:38 +0100, Piotr Rezmer
<p...@W...ens.net.pl> said:
> A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
> czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
> wsiadania na maszynę.
A tu i ja się zgodzę ;-) Z podejścia estetycznego doszedłem bardzo
blisko zupełnie utylitarnego - najpierw silnik, pozycja, zawias,
hample, ogólny fun z jazdy, a wygląd na samym końcu. Niektórzy do tego
dorastają z czasem, inni nigdy - i też jest fajnie (jednym i drugim).
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
7. Data: 2009-02-23 19:45:06
Temat: Re: co nastepne
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Piotr Rezmer pisze:
> A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
> czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
> wsiadania na maszynę.
>
No to my sie nigdy nie zrozumiemy :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
8. Data: 2009-02-23 21:40:44
Temat: Re: co nastepne
Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>
Użytkownik "maciek83" napisał :
> przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
> pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej
> ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic [...]
Ja swojego B6 zmieniłem na VFR i bardzo mi się ta zmiana podobała.
Zadowolony byłem.
A z turystycznych enduro (mniej więcej w tych pieniądzach) to po B6
widziałbym TDM, Wysrom 1000, Varadero 1000 może Triumph Tiger.
--
PZDR
Wojciech G.
K1200RSport, Wawa zone.
-
9. Data: 2009-02-24 06:55:00
Temat: Re: co nastepne
Od: fv <f...@c...com>
maciek83 wrote:
> przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
> pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej
> ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic
> myslałem o hornecie 900 a i rocznik 2002 do 2005 cena nie wiecej niz 12
Offroad to nie wiem, ale popatrz sobie jeszcze na Suzuki SV 1000.
Wiele zależy od tego co ci się nie podoba w Bandicie. Jeśli za mała moc, to zdaje
się, że jest pole
do popisu. Przy zbyt słabym zawiasie też można bardzo wiele tanio (dużo taniej niż
wymiana moto)
poradzić. Podreperowanie urody to kwestia wizji i determinacji.
Jeśli zaś problemem jest wiek motocykla i częste niedomaganie to ~litrowy motocykl za
12 tys nie
rozwiąże IMHO tego problemu.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
10. Data: 2009-02-24 14:02:45
Temat: Re: co nastepne
Od: t...@g...com
On 23 Lut, 17:26, maciek83 <MaciejCich@_NOSPAM_interia.eu> wrote:
> ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic myslałem
mam podobny dylemat, po 4 sezonach na ubranej CB500
stwierdzilem ze brakuje mi mozliwosci zwiedzania swiata z drog
gruntowych
motocykl uzywam turystycznie ale asfaltem nie wszedzie mozna dojechac
Kierujac sie "funkcjonalnoscia" czy tez "dzielnoscia" motocykla oraz
ujednoliceniem marki i wygladem padlo na wczesne NX650.
Poki co cb powinna tez zostac w garazu..