  • 1. Data: 2009-02-23 16:26:56
    Temat: co nastepne
    Od: maciek83 <MaciejCich@_NOSPAM_interia.eu>

    przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
    pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej
    ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic myslałem
    o hornecie 900 a i rocznik 2002 do 2005 cena nie wiecej niz 12
    pozdrawiam000

  • 2. Data: 2009-02-23 18:23:05
    Temat: Re: co nastepne
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    maciek83 pisze:
    > przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
    > pory jeżdiłem banditem 600 z 97
    A co jest nie tak z banditem? Po co zmieniać? Przecież nie ma takich
    przepisów :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-02-23 18:50:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-23 19:23:05 +0100, Piotr Rezmer

    > A co jest nie tak z banditem? Po co zmieniać? Przecież nie ma takich
    > przepisów :)

    Moźe mu się najzwyczajniej znudził? Ja po 3 sezonach też już mam trochę
    dość Sevenki.
    Do pytka - bierz co Ci się bardziej podoba - przy takich założeniach
    ciężko coś sensownego poradzić. Jest całe stadko dużych golasów, wybór
    dość spory. Z turystycznych enduro - dużo zależy czy to bardziej ma być
    maszyna użytkowa (wtedy musisz określić swoje warunki brzegowe) czy ma
    tylko fajnie wyglądać.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-02-23 19:00:38
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    de Fresz pisze:

    > Do pytka - bierz co Ci się bardziej podoba - przy takich założeniach
    > ciężko coś sensownego poradzić.
    Tutaj zgadzam się, jeśli motocykl już swoim wyglądem nie podnieca, można
    wybrać inny, ale wtedy nie ma sensu pytać kogokolwiek o zdanie bo
    wiadomo de gustus coś tam coś tam est. Wystarczy pooglądać zdjęcia
    motocykli na motorbikes.be albo przemalować/przyozdobić aktualną maszynę

    A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
    czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
    wsiadania na maszynę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2009-02-23 19:11:49
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 23 Feb 2009 20:00:38 +0100, Piotr Rezmer

    [...]
    > A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
    > czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
    > wsiadania na maszynę.

    No nie wiem, ja rozwalone zegary skleiłem na poxipol i ściągnąłem
    dwoma trytytkami i nawet podczas jazdy cały czas widzę że mój rower
    to straszny ratbike ;->>

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650 "Rower"

  • 6. Data: 2009-02-23 19:21:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-23 20:00:38 +0100, Piotr Rezmer

    > A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
    > czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
    > wsiadania na maszynę.

    A tu i ja się zgodzę ;-) Z podejścia estetycznego doszedłem bardzo
    blisko zupełnie utylitarnego - najpierw silnik, pozycja, zawias,
    hample, ogólny fun z jazdy, a wygląd na samym końcu. Niektórzy do tego
    dorastają z czasem, inni nigdy - i też jest fajnie (jednym i drugim).

  • 7. Data: 2009-02-23 19:45:06
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > A tak w ogóle, jeśli chodzi o wygląd to i tak w czasie jazdy go nie
    > czuć. Co najwyżej można czuć obrzydzenie podczas podchodzenia i
    > wsiadania na maszynę.

    No to my sie nigdy nie zrozumiemy :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-02-23 21:40:44
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "maciek83" napisał :
    > przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
    > pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej
    > ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic [...]

    Ja swojego B6 zmieniłem na VFR i bardzo mi się ta zmiana podobała.
    Zadowolony byłem.
    A z turystycznych enduro (mniej więcej w tych pieniądzach) to po B6
    widziałbym TDM, Wysrom 1000, Varadero 1000 może Triumph Tiger.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 9. Data: 2009-02-24 06:55:00
    Od: fv <f...@c...com>

    maciek83 wrote:
> [...]
    > ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic
    > myslałem o hornecie 900 a i rocznik 2002 do 2005 cena nie wiecej niz 12

    Offroad to nie wiem, ale popatrz sobie jeszcze na Suzuki SV 1000.

    Wiele zależy od tego co ci się nie podoba w Bandicie. Jeśli za mała moc, to zdaje
    się, że jest pole
    do popisu. Przy zbyt słabym zawiasie też można bardzo wiele tanio (dużo taniej niż
    wymiana moto)
    poradzić. Podreperowanie urody to kwestia wizji i determinacji.

    Jeśli zaś problemem jest wiek motocykla i częste niedomaganie to ~litrowy motocykl za
    12 tys nie
    rozwiąże IMHO tego problemu.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 10. Data: 2009-02-24 14:02:45
    Od: t...@g...com

    On 23 Lut, 17:26, maciek83 <MaciejCich@_NOSPAM_interia.eu> wrote:

    > ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic myslałem

    mam podobny dylemat, po 4 sezonach na ubranej CB500
    stwierdzilem ze brakuje mi mozliwosci zwiedzania swiata z drog
    gruntowych
    motocykl uzywam turystycznie ale asfaltem nie wszedzie mozna dojechac
    Kierujac sie "funkcjonalnoscia" czy tez "dzielnoscia" motocykla oraz
    ujednoliceniem marki i wygladem padlo na wczesne NX650.
    Poki co cb powinna tez zostac w garazu..