  • 31. Data: 2010-07-13 22:20:33
    Temat: Re: KM D%D- co w zamian
    Od: AL <t...@t...pl>

    dominik pisze:

    > A500 to uboższa o matrycę i ekran LCD wersja A550.
    > A550 ma jeszcze ekran wysokiej rozdzielczości i to ogromnie poprawia
    > ergonomię pracy.
    > A450 nie ma LV, za to ma z tego co pamiętam odrobinę lepszy wizjer.
    > Jest jeszcze A490 AFAIR.
    >
    > A700 jest zdecydowanym następcą D7.

    A500 vs A500
    - ekranik mniejszej rozdzielczosci (ale ten w A500 jest calkowicie
    wystarczajacy)

    - 12mpix vs 14mpix (matryca tej samej wielkosci, wiec teoretycznie
    mniejsze szumy bedzie miala A500 - potwierdzaja to testy - ale jest to
    juz raczej czepiarstwo :)

    - szybkosc zdjec seryjnych: 5kl/3 vs 7kl/sek

    Wiecej roznic nie ma.

    A550 kosztuje ok 900pln drozej niz A500 (fotojoker) - wiec IMHO A550 nie
    warto. Ja wybralem A500 (ok 2000pln z kitowym obiektywem) , dokupilem
    dod. obiektyw tzw. 'spacerzoom' 18-200 Sigmy - na razie jestem
    zadowolony (pare imprez i 3tygodniowy wypad wakacyjny za mna).

    Przeszedlem z KM A2 (wiec DSLR-like) - ale lampa HSD3600 dziala rowniez
    z Alpha, wiec zawsze to cos czego nie trzeba dokupowac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2010-07-13 22:24:35
    Od: AL <t...@t...pl>

    dominik pisze:

> [...]
    > ergonomię pracy.
    > A450 nie ma LV, za to ma z tego co pamiętam odrobinę lepszy wizjer.

    A500 vs A550