  • Data: 2009-11-24 14:08:36
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: irek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > No przecież, że nie homo-sovieticus zmuszający innych do oglądania
    > ruskich filmów, czy ktoś chce, czy nie.

    Do oglądania amerykańskich (bo innych prawie nie ma) platformy mogą "zmuszać", a
    do ruskich już nie? Są ludzie którzy chcieliby mieć kanał "Wojna i pokój" w
    ofercie swojej platformy i tacy jak Ty którzy nie chcą. Idąc Twoim tokiem
    rozumowania mogę powiedzieć, że zmusza mnie się do oglądania TVPlus bo jest w
    moim pakiecie w C+.
    Rozwiązaniem byłaby możliwość dokupienia jako opcji. Nie kupię bo mnie ten kanał
    nie interesuje, co nie znaczy, że mam skakać do oczu tym którzy chcą za to
    zapłacić. Poza tym wydaje mi się, że lepszy "Wojna i pokój" niż czwarty czy
    piąty kanał emitujący CSI.

    BTW: Mogę dołączyć do pytania z tematu KIEDY W Cyfra+ ???!!!: kiedy w Cyfra+
    będzie BBC Entertainment

    Irek