  • Data: 2009-11-24 14:13:18
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Do oglądania amerykańskich (bo innych prawie nie ma) platformy mogą
    > "zmuszać", a do ruskich już nie?

    O zmuszaniu mówiłem w kontekście ludzi, którzy na mnie napadli za fakt iż
    nie chcę oglądać i płacić za ruskie filmy.

    > Są ludzie którzy chcieliby mieć kanał "Wojna i pokój" w ofercie swojej
    > platformy i tacy jak Ty którzy nie chcą.

    W sumie, jeśli byłaby to osobna opcja, nie wchodząca w skład żadnego pakietu
    i/lub promocji, to to by załatwiło sprawę.
    Poprawka: Widzę że to samo zaproponowałeś poniżej.

    >Idąc Twoim tokiem rozumowania mogę powiedzieć, że zmusza mnie się do
    >oglądania TVPlus bo jest w moim pakiecie w C+.

    A to nie jest fta?

    > Rozwiązaniem byłaby możliwość dokupienia jako opcji. Nie kupię bo mnie ten
    > kanał nie interesuje, co nie znaczy, że mam skakać do oczu tym którzy chcą
    > za to zapłacić.

    Dokładnie tak.

    > Poza tym wydaje mi się, że lepszy "Wojna i pokój" niż czwarty czy piąty
    > kanał emitujący CSI.

    A mi nie, bo to może powodować przepływ kasy do ruskich, czego bym nie
    chciał.