  • Data: 2009-11-24 17:09:21
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:heh081$btm$1@inews.gazeta.pl...

    > a co napisałeś o meczach Legii?

    No coś dokładnie przeciwnego że TEŻ można trafić na dobry mecz.
    Jak myślisz, co znaczyło słowo TEŻ?

    > wyjdź z piaskownicy i pamiętaj - każdy kto nazywa Rosjan kacapami (a
    > Czechów
    > pepikami i Niemców szkopami), jest zwykłym pieprzonym zakompleksionym
    > polaczkiem.

    Niech Ci będzie.
    A dla mnie takim jest każdy komu poprawność polityczna zastępuje mózg.

    > nie.

    Tak, jak zawsze wiesz lepiej.
    Czemu mnie taka żałosna postawa (że masz się za boga, wiesz lepiej co kto
    uważa, co kto robi i nawet co robić powinien) nie dziwi?
    Pewnie dlatego że nie raz już ją zaprezentowałeś.

    Ale zapewniam Cię, że gdyby chińczyki zakręcali Polsce gaz pod byle
    pretekstem, to też bym nie tankował na ich stacjach.
    A ich filmów też nie lubię i już nie oglądam, więc pewnie Twoje zasady już
    wcielam. ;-)