  • Data: 2009-11-24 15:50:20
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hegslv$rmc$1@inews.gazeta.pl...

    > filmów
    >
    > nie w tym rzecz.

    W tym.

    >Napisałeś, że wartościowe filmy rosyjskie/radzieckie nie
    > istnieją

    Będzie jakiś cytat?

    > trzeba było tak od razu.
    >
    > Teraz rozumiem - Taniec z gwiazdami i te rzeczy....

    Nie, to chała, a nie rozrywka.
    Zresztą mówimy o filmach - pod pojęciem rozrywki rozumiem głównie komedie,
    jakąś dobrze zrobioną lekką sensację, s-f...
    I to chyba na tyle.

    > jeszcze jeden zakompleksiony pieprzony polaczek?

    No już dałeś się z tego poznać nie raz, ale żeby tak głośno się przyznawać?
    Gratulacje, trafiłeś w sedno.

    > Wyrzuć kompa - wspomagasz chińskich komuchów :) :)

    Na razie mi z butami w oczy nie wchodzą, więc mnie ani ziębią ani grzeją.
    Ale jak zaczną organizować zamachy w Europie lub w inny sposób
    dezorganizować tu życie, to może trafią na moją czarną listę.

    Ale swoją drogą zabawne, że jak ktoś przeczyta o ruskich i nie ma jak
    odpowiedzieć żeby miało to choć cień sensu, to mu się od razu z Chinami
    kojarzą.
    Szkoda że nie z Che. ;-)