  • Data: 2012-03-27 00:02:34
    Temat: Re: KIA venga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 22:34:18 +0200, Jackare napisał(a):

    > Jeżeli do miasta to bez sensu myślenie. Dla człowieka mieszkającego w
    > mieście i użytkującego samochód w typowy prywatny sposób tzw trasy to 5-8%
    > przebiegu. Bez sensu aby głównymi kryteriami wyboru samochodu były te
    > dotyczące 5% ogólnej liczby przejechanych kilometrów. Auto ma byc użyteczne.

    No i co - kupisz sobie dwa auta ?

    Bo owszem - na codzien do miasta duze rodzinne kombi niepotrzebne,
    niewygodne, i za duzo pali, ale na te 5% tras to przyczepke dolaczysz czy
    auto pozyczysz ?

    > Kilka lat temu sam jeździłem do pracy z Bytomia do Krakowa. Miałem spod domu
    > do firmy równiutkie 100 km. Jeździłem codziennie przez 7 miesięcy moim
    > getzem bez klimy, abs i innych niepotrzebnych dupereli. Miesięcznie robiłem
    > 5-6 tysięcy km. Może ktoś nie uwierzy ale naprawdę niczego mi nie brakowało.

    No ba, nie bylo lata, byla autostrada, to niczego nie brakowalo.
    Wystarczy jednak miesiac upalow zebys docenil klime.

    J.