    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Date: Sun, 8 Apr 2012 00:25:16 +0200
    <1ssheasv1ro9h.1y2dluvwjyeke$.dlg@40tude.net>
    <1sttoz4d0yvm$.dlg@lepper.institute.com>
    <gqj8xe0464b8$.1mv9mimr6wd9i.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 21:14:18 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > To ty nie rozumiesz sytuacji, że już nawet wyznawcy wiedzą, że nie ma czego
    > tak przestawiać.

    Waldku, napiszę ci to dużymi literami: NIE PISAŁEM O WYZNAWCACH. Tylko o
    sytuacji w której komputer służy do pracy ze zdjęciami/grafiką. Wyznawców
    ty tu już wsadziłeś i w sumie zupełnie nie wiem po co.

    > Owszem, nie (c)
    > Porządny ultrabook będzie miał mobilny procesor, najczęściej ULV czyli
    > Ultra Low Voltage, który zapewni podobną moc, przy mniejszym nagrzewaniu
    > się.

    Nie zapewni podobnej mocy, jeśli nominalne taktowanie jest na poziomie
    60-70% zwykłego procesora.

    > Zazwyczaj przy wyższym koszcie samej części
    > Nieporządny ultrabook albo macbook pro

    MacBook Pro nie jest żadnymm konkurentem ultrabooków. Proponuję trzymać się
    porównań typu ultrabook/air.

    > będzie miał procesor który w
    > porywach osiąga 80% swojej nominalnej mocy, czasem też kartę graficzną
    > która jest sztucznie spowolnina

    Owszem, możliwe. Ale sztuczne spowolnienie karty graficznej to nie jest nic
    niespotykanego w PC - nawet stacjonarnych, nie mówiąc już o laptopach.
    Wręcz przeciwnie, zdarza się zastraszająco często - do poziomu w ktorym ten
    sam GF 555M może się się różnić wydajnością o kilkadziesiąt procent w
    różnych modelach sprzętu.

    > http://www.maconintel.com/news.php?article=178

    Po co mi linkujesz to muzeum? Czemu od razu nie coś z epoki W98?

    > https://discussions.apple.com/thread/2782057?start=0
    &tstart=0
    > https://discussions.apple.com/thread/2796063?start=0
    &tstart=0

    Czego mają dowieść te linki, poza tym że użytkownicy przeważnie nie mają
    pojęcia o sprzęcie który posiadają?

    > Przy czym spowalnianie procesora żeby zaoszczędzić energię jest całkowicie
    > normalnym procederem w całym przemyśle.

    Hem, hem, w Turbo Boost, do którego linkujesz, jakby nie o to jednak
    chodzi. Zupełnie nie o to.

    Zgoda.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118