  • Data: 2012-04-08 22:37:59
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 19:06:36 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > swego czasu szukałem lapka do zdjeć i patrzyłem też na sprzęt jabłkowy nie
    > zauważyłem tam dobrej jakości matrycy.

    Osobiście też sięgnąłbym raczej po Sony, lecz oddaję Makowi co jego:
    matryca była lepsza niż większość tego co było dostępne w porównywalnej
    cenie dostępne z PC

    > chyab że trzeba dać to 10000

    Nie wiem jak teraz, ale maczek o którym pisałem jest z przed półtora roku i
    kosztował chyba coś koło 4.5tys.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.