  • Data: 2012-04-10 04:51:56
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    news:1758x8jjef6e8.dlg@lepper.institute.com...
    > A tak szczerze mówiąc, to ich JUŻ nie ma (jako producenta komputerów).
    > Już 8 lat temu produkcja wszystkich komputerów stanowiła małą część ich
    > przychodów (coś ledwie powyżej 30%), a teraz utrzymują się we własnych
    > bombastycznych statystykach, bo wliczają do komputerów iPady. Te same
    > ipady które zabiły komputery osobiste i rozpoczęły epokę post-PC (rzekomo)

    Ale dlaczego rzekomo? Przecież iPad FAKTYCZNIE zastępuje wielu ludziom
    laptopa... Mało tego - taką rolę może też w niektórych przypadkach spełnić
    już smartfon jak iPhone a co dopiero wygodny iPad z dużo większym ekranem.

    A skoro tak, to nie widzę problemu z zaliczaniem iPada do komputerów...

    > A japkowni mści się właśnie to ich "designed in california" - w typowym
    > komputerze biurowym albo domowym używanym w dużym mieście już po
    > roku na radiatorze pod wentylatorem jest nie kurz - jest warstwa twardego
    > filcu
    > z tego kurzu. Normalny zbity materiał który można ciąć i kroić. Delle i
    > HPeki
    > zaczynają wyć wentylatorami, po 1.5 roku zaczynają się przegrzewać.
    > Ale Apple mają problemy z bilansem cieplnym już w Apple Store. Więc
    > jakakolwiek warstwa kurzu jest dla nich zabójcza. Często wystarczą 2-3
> [...]

    A co tu ma do rzeczy "designed in California"?
    Sugerujesz że w Kalifornii nie ma dużych miast a w Polsce są? O L.A.
    słyszałeś?
    A może sugerujesz, ze w Polsce ludzie mają po prostu brudniej w domach?