  • Data: 2012-04-07 22:49:51
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamierzasz czyscic czesto czy wykorzystasz przyznanie do niezgodnosci z
    > umowa/usterki ?

    Niech naprawiają, jak nie dadzą rady, prawo gwarantuje mi wymianę lub
    zwrot kasy. Szczerze wolał bym aby naprawili, ale z niezrozumiałych dla
    mnie powodów "sie nie da, Panie".

    > Ale wezmy takiego Acera - CD z windowsem nagrane na partycji.
    > OK, taki teraz standard, kto chce moze sobie zgrac na plyty.
    > Ale zgralem i nie dzialaja. Co zrobic ? Trzeba im wyslac notebooka do
    > naprawy. Najblizszy serwis jest w Bratyslawie. Przesylka co prawda na ich
    > koszt, ale dwa tygodnie naprawa jednak trwa. Ciekawe ile ich to kosztowalo

    Widzisz, serwisy różne bywają. Tutaj chyba nie mają wiele do roboty,
    skoro nie ma serwisu w PL.
    Mnie spodobał się serwis Samsunga (nie kombinowali tylko wymienili
    telefon na nowy, pozostawiając mi przy okazji cały osprzęt, więc mam dwa
    komplety). Z telefonem mogłem sobie poczekać 2 tygodnie, ale z kompem
    już niekoniecznie. Wybrałem właśnie Dell-a, gdyż jako jedyny oferował to
    co potrzebowałem, gwarancję że nie będę się wkurzał na uszkodzone
    piksele w monitorze*, oraz w razie czego - szybką reakcję serwisową z
    kompem.
    Popatrz jak to zrobił Apple. Nie dość że mają problem przyznać się do
    spaprania przynajmniej 2 linii produktów, starają się ściemniać z
    naprawą, to jeszcze każą sobie płacić za wynajem sprzętu na czas
    naprawy. Nie ma w tym nic bardzo złego, ale najwyraźniej te produkty nie
    powinny trafiać w biznes.

    Miłego.
    __
    Irek.N.
    * kupiłem wcześniej Eizo, ale po przeczytaniu warunków gwarancji okazało
    się, że jest zupełnie inaczej niż sprzedawca obiecywał, monitor oddałem.