  • Data: 2012-04-10 00:37:57
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten jest fajny:
    > http://allegro.pl/dell-precision-m6500-i7-m7820-500g
    b-1920x1200-nbd-i2251725000.html

    > Matowy ekran i rozdz. 1920x1200, teraz takie ze swieca...

    A i owszem, do przykładowo programowania także, ale przy tej
    rozdzielczości strasznie małe literki są :) oczęta bystre wskazane.

    Ma w zasadzie same zalety poza 3-ma drobnymi rzeczami (dla mnie):
    1. Jest obronny - potwornie ciężki, ale cóż, przy okazji masywny.
    2. Zasilacz jaki do niego dostałem przypomina bardziej cegłę, tyle samo
    też waży, ponad 200W skubany ma.
    3. Filmów się na onym oglądać nie da, tak potwornie źle wyświetla (mam
    NVidię FX3700 z 1G i teoretycznie możliwością korygowania wszystkiego,
    ale i tak nie udało mi się ładnego obrazu uzyskać), typowa konstrukcja
    pod CAD-a.

    Jeżeli miał bym kupić ponownie.... kupił bym.

    __
    Irek.N.