  • Data: 2013-01-15 20:44:00
    Temat: Re: Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/15/2013 6:23 PM, Dawid wrote:

    > Chyba w Twoim 20 letnim szrocie.

    No nie szrocie... fani BMW byli by niezadowoleni, to "dereso-lot"
    ale na klapie mi wyszedł bąbel - rdza go je!!!!!

    > Kupujesz same zjechane, powypadkowe szmelce i już wiesz wszystko.

    Nie takie auta kupowałem (ale powypadkowych nie) ;) (i wiem wszystko).
    to było najbardziej zajechane:
    http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/428609
    _10150648378398119_425246645_n.jpg

    > To jeden z bardzo dobrych samochodów, super wnętrze i znakomite silniki.

    Auto ok, wnętrze - nie mój styl, trochę ta deska blisko - ale na
    szerokość ok. Wolałem starsze renówki, bo miały ekran GPS tam gdzie
    trzeba (i lepsze audio choć niby dokładnie to samo). Wykończenie bardzo
    ok, jakość ok, skóra na wszystkim plastik nie przytłacza.

    Co do silnika jest ok, silnik roku 1999 :) tani prosty i ekonomiczny

    > Trzyma się drogi dobrze, nawet zimą nie sprawia problemów.

    Ogólnie to bym powiedział że się trzyma ok.
    Ale.... nie aż tak jak renówki, tak zimą z "DSC on" da się jeździć,
    nie ma problemu chyba ze trafimy na pecha - i się software walnie.
    Mi się już walnął 2x a wtedy tył zaczyna wyprzedzać przód i się robi
    niebezpiecznie bo mam wersję 5.0 (DSC II) (3 tryby pracy) a nie 5.3
    (DSC III). Poza tym brak mechanicznej szpery w najwyższym modelu BMW...

    Bez DSC się nie da zimą bo tył wypada przy 1/10...1/8 gazu na śniegu.