    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Date: Tue, 26 Mar 2013 12:19:06 +0000

    Dnia Tue, 26 Mar 2013 12:33:15 +0100, BaX napisał(a):

    > Ale masa ludzi ma MR z C+ na "starych kartach" i będzie jeszcze niało
    > przynajmniej do końca umowy. Co będzie potem dziś za bardzo nie wiadomo, a

    Sam tak mam. Po odejściu z enki to było jak nowy świat. Wolny.

    > NBOXA z HDD i E2 można kupić poniżej 300zł.

    Zauważ łaskawie, że jak ktoś ma karte, to zazwyczaj ma już do niego tuner.
    Nie do końca rozsądne jest posiadanie karty bez tunera (choć jak lubisz, to
    nie będę cię do niczego zmuszać), a pytanie brzmiało co TERAZ zrobić
    odchodząc z enki.

    Są informacje, że niektórzy dystrybutorzy mają jeszcze stare karty C+ i
    podobno nawet da się podpisać umowę. Ale nie wiem ile w tym prawdy.
    Być może chodzi o to, że da się jeszcze dobrać dodatkową kartę do MR jak
    ktoś ma już umowę z C+.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.