  • 1. Data: 2013-03-24 17:09:51
    Temat: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    Witam . mam takie dwa pytania :
    1. ponieważ z "N" byłem w nieformalnym związku od wielu lat - to już
    nie mogę znaleźć w swoich papierkach ostatniej umowy i nie wiem czy
    abonament płacę " z góry " czy z " dołu " - to istotne , bo chcę się
    przenieść do "Polsatu" i nie wiem , czy im zapłacić 3 kwietnia czy nie .
    Umowy nie mam od kilku już lat , więc nic mnie nie wiąże , ale nie wiem
    za co płace , a dodzwonić się ostatnio niemożna .
    2. głównym powodem rezygnacji jest ostatnia zmiana oprogramowania
    tunerów : gdy miałem stary tuner tzw. biały to była tam funkcja
    " ulubione " która dawała mi wybrać moje kilka kanałów bez poszukiwań .
    Teraz mam tuner z nagrywarką i po ostatniej zmianie czuję , że
    poszukiwanie programu , na który mam ochotę przerasta moje możliwości
    paluszko-logiczne . W EPG naliczylem 240 programów . Jeżeli chcę coś
    ciekawego obejrzeć to mój pilot tego nie wytrzyma . Pytanie : proszę o
    poradę jaki tuner wybrać , aby miał funkcję " ulubione " ???

  • 2. Data: 2013-03-24 18:14:47
    Temat: Re: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 Mar 2013 17:09:51 +0100, Zbyszek9 napisał(a):

    > Umowy nie mam od kilku już lat , więc nic mnie nie wiąże , ale nie wiem
    > za co płace , a dodzwonić się ostatnio niemożna .

    Wiąże - 3-miesięczny okres wypowiedzenia.
    Chyba, że zamówienie było online, wtedy 1 miesiąc.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-03-24 18:19:34
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2013-03-24 17:09, Zbyszek9 napisal (a):

> [...]
    > ciekawego obejrzeć to mój pilot tego nie wytrzyma . Pytanie : proszę o
    > poradę jaki tuner wybrać , aby miał funkcję " ulubione " ???

    No ale ten tuner ma możliwość zrobienia listy ulubionych programów.
    Wciśnij "setup" na pilocie.

  • 4. Data: 2013-03-24 19:46:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zbyszek9" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > płacę " z góry " czy z " dołu " - to istotne , bo chcę się przenieść do
    > "Polsatu" i nie wiem , czy im zapłacić 3 kwietnia czy nie .

    Masz tylko na czas nieokreślony, więc nie możesz z dnia na dzień przestać
    płacić.
    Oczywiście teraz będzie okazja, bo wyłączają z początkiem kwietnia kilka
    programów, więc można zrezygnować bez wypowiedzenia.

  • 5. Data: 2013-03-24 21:10:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > (...)już nie
    > mogę znaleźć w swoich papierkach ostatniej umowy i nie wiem czy
    > (..)
    > gdy miałem stary tuner tzw. biały(..)
    > Teraz mam tuner z nagrywarką (..)
    czyli niedawno przedłużyłeś umowę. Znaczy w tych czasach, gdy każdy
    dostawał bonifikatę 50% na czas trwania obowiązkowego okresu. po tym
    okresie sam musisz zrezygnować, bo jak zostaniesz, to zapłacisz 2x tyle
    ile płaciłeś dotychczas. PRzejdź do polsatu, ale hardware z n-ki jest
    duuuuużo lepszy.

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-03-24 21:26:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 Mar 2013 21:10:11 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > okresie sam musisz zrezygnować, bo jak zostaniesz, to zapłacisz 2x tyle
    > ile płaciłeś dotychczas. PRzejdź do polsatu, ale hardware z n-ki jest

    Był. 5 lat temu.
    Teraz jest conajwyżej przeciętny.

  • 7. Data: 2013-03-25 19:23:32
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.03.2013 21:26, Waldek Godel pisze:

    > Był. 5 lat temu.
    > Teraz jest conajwyżej przeciętny.

    Tak? Mnie się czarny z enki nie zawiesił ani raz przez 2 lata. mało jest
    ludzi którym się polsatowskie hardware made in poland nie zawiesza parę
    razy w roku albo i częściej

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-03-25 19:33:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Mar 2013 19:23:32 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Tak? Mnie się czarny z enki nie zawiesił ani raz przez 2 lata. mało jest
    > ludzi którym się polsatowskie hardware made in poland nie zawiesza parę
    > razy w roku albo i częściej

    Polska język trudna język?
    Jak dla mnie słowo "przeciętny" oznacza, że są lepsze i są gorsze, ale
    wiesz.. ja to truskawki cukrem...

    Czarny był rewelacją w 2006 roku. Ale potem nie udźwignął kolejnych, często
    bezsensownych zmian w oprogramowaniu. Zwłaszcza te z dyskami 250GB
    pokazują, że wiek jest dla nich zbyt dużym ciężarem. Przymulają, mają
    zacięcia po kilka (-naście) sekund przy zmianach kanałów itp.
    Nie pozwalają nagrywać więcej niż jednego programu w danym czasie.
    Zwisy owszem, też im się zdarzają.
    Wcześniejsze modele czarnych się przegrzewały, wibrowały i wyły jak upiory.
    Nowsze, z dyskami 2.5" są sporo cichsze, ale i tak reszta wad zostaje.
    Do tego jeszcze dochodzi wykastrowanie z większości funkcji, jakie ten
    tuner pierwotnie miał podczas projektowania w ADB (np. całkowte zmarnowanie
    funkcji USB i sieciowych) - tylko z powodu strachu, że te funkcje mogą
    ułatwić hakowanie sprzętu.

    Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
    podobnej cenie.

  • 9. Data: 2013-03-25 22:37:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.03.2013 19:33, Waldek Godel pisze:
    (...)
> [...]
    > zacięcia po kilka (-naście) sekund przy zmianach kanałów itp.
    > Nie pozwalają nagrywać więcej niż jednego programu w danym czasie.
    miałem czarnego 500 (250+250) nic, absolutnie nic nie zwolnił. co do
    debilności oprogramowania - masz 100% racji

    > Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
    > podobnej cenie.
    eeeee... w ostatnich dniach nki czarne z dyskiem sprzedawali chyba za
    149zł!

    raczej czeka mnie cyfrowy polsat, więc poradź jaki hardware do CP wybrać

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-03-25 22:51:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Mar 2013 22:37:34 +0100, ToMasz napisał(a):

    > miałem czarnego 500 (250+250) nic, absolutnie nic nie zwolnił. co do
    > debilności oprogramowania - masz 100% racji

    Zdrowo się wieszały i na początku kosmicznie muliły. Bardziej uwierzę
    relacjom kilkudziesięciu użytkowników niż jednego.

    > raczej czeka mnie cyfrowy polsat, więc poradź jaki hardware do CP wybrać

    Niestety żaden.
    Ewentualnie znaleźć moduł CI z wyciągniętym BoxKey i tuner linuxowy, np. Vu
    Solo2 i próbowac z tym przejść na abo.
    Tuner co prawda świetnie działa z ich modułem CI+, ale oczywiście jak
    zawsze u polskich gównianych operatorów, moduł jest jednostrumieniowy, bo
    k***** tak!