  • Data: 2013-03-26 16:07:17
    Temat: Re: Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam tak mam. Po odejściu z enki to było jak nowy świat. Wolny.

    > Zauważ łaskawie, że jak ktoś ma karte, to zazwyczaj ma już do niego tuner.

    Ale jaki tuner i jaką kartę? Przecież z eN tunery były i tak powiązane z
    kartami więc nawet po rezygnacji albo wracają do eN albo jak nawet nie to
    stają się bezyżyteczne. Masa ludzi nadal ma tunery SD z kartami C+, a ci co
    mają HD z kartami to i tak te tunery HD w większości są wynajęte, w
    przypadku tunerów PVR jest tak w 100%. Rezygnacja oznacza oddanie tunera i
    karty lub samej karty, zostają wtedy z tunerami wartymi nic, lub prawie nic.

    > Nie do końca rozsądne jest posiadanie karty bez tunera (choć jak lubisz,
    > nie będę cię do niczego zmuszać), a pytanie brzmiało co TERAZ zrobić
    > odchodząc z enki.

    A jakie masz wyjście ODCHODZĄC z ENKI? Przecież i tak miałeś karte i tuner
    od nich, a po rezygnacji jedno i drugie zdajesz (?), przy migracji do NC+
    dostajesz nowy komplet, tak?

    > Są informacje, że niektórzy dystrybutorzy mają jeszcze stare karty C+ i
    > podobno nawet da się podpisać umowę. Ale nie wiem ile w tym prawdy.
    > Być może chodzi o to, że da się jeszcze dobrać dodatkową kartę do MR jak
    > ktoś ma już umowę z C+.

    ZTCW nie ma już możliwości 'dokupienia' MR na starych warunkach, tyle że
    same APS-y do końca nie wiedzą co mogą, a co nie.