  • 11. Data: 2012-10-27 13:32:17
    Temat: Re: Jutro godzinka free od Play
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 22:34:07 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Chętnie się zgłoszę.

    I znowu będziesz płakał na grupie że sobie nie radzisz i że iPhone jest
    genialny bo nawet ty dajesz radę go obsłużyć. I tym podobne bzdety.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2012-10-27 14:25:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message

    > I znowu będziesz płakał na grupie że sobie nie radzisz i że iPhone jest
    > genialny bo nawet ty dajesz radę go obsłużyć. I tym podobne bzdety.

    Powiedz lepiej, że wymyśliłeś sobie tą promocję Nokii... :-)
    Szukam i googlam i nic niestety wygóglać nie daje rady a chętnie
    bym sprawdził samemu co to za cudo niby lepsze od iPhone5...

    Natomiast przy okazji znalazłem jak to Nokia 920 oszukuje potencjalnych
    klientów wmawiając im jak to super działa układ stabilizacji obrazu
    w aparacie komórki Lumnia 920. Widać jak działa w tej reklamie, gdzie
    w 27 sekundzie cała ekipa video zamiast chłopaka na rowerze z 920-tką
    odbija się od okna ciężarówki... Stabilizacja obrazu jest naprawdę AMAZING!
    :-)

  • 13. Data: 2012-10-27 14:26:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]

    w 27 sekundzie cała ekipa video zamiast chłopaka na rowerze z 920-tką
    odbija się od okna ciężarówki... Stabilizacja obrazu jest naprawdę AMAZING!
    http://memeburn.com/2012/09/busted-nokia-caught-chea
    ting-on-lumia-920-promo-video/

  • 14. Data: 2012-10-28 02:27:10
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 07:26:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Powiedz lepiej, że wymyśliłeś sobie tą promocję Nokii... :-)

    Skoro nie umiesz znależć, to lepiej się do niej nie dotykaj. Za trudna dla ciebie.
    Oszczędzisz sobie tylko nerwów i stresu.

    > Szukam i googlam i nic niestety wygóglać nie daje rady a chętnie
    > bym sprawdził samemu co to za cudo niby lepsze od iPhone5...

    Jeszcze okaże się lepsza od iPhone i ci się światopogląd zwichruje. I dopiero będzie
    nieszczęście.

  • 15. Data: 2012-10-28 02:52:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro nie umiesz znależć, to lepiej się do niej nie dotykaj.
    > Za trudna dla ciebie. Oszczędzisz sobie tylko nerwów i stresu.

    Nie umiem znaleźć bo jej nie ma.
    Oducz się fantazjować publicznie bo ktoś kiedyś Cię za słowo
    złapie i znowu się skompromitujesz, jak teraz.

  • 16. Data: 2012-10-28 14:05:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-28 02:52, Pszemol pisze:

    > Nie umiem znaleźć bo jej nie ma.
    > Oducz się fantazjować publicznie bo ktoś kiedyś Cię za słowo
    > złapie i znowu się skompromitujesz, jak teraz.

    Chyba Ty - <http://www.nokia.com/pl-pl/test-pilot/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2012-10-28 15:37:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > Chyba Ty - <http://www.nokia.com/pl-pl/test-pilot/>

    :-) Dzięki.

  • 18. Data: 2012-10-29 16:10:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 20:52:27 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie umiem znaleźć bo jej nie ma.

    Pszemolisz. Nie umiesz jej znaleźć bo nie myślisz. Umiesz tylko wklepać w
    google. Cóż Lumia nie dla ciebie.

    > Oducz się fantazjować publicznie bo ktoś kiedyś Cię za słowo
    > złapie i znowu się skompromitujesz, jak teraz.

    Znowu kłamca i cham wylazł z Pszemola.