  • Data: 2009-03-14 19:24:43
    Temat: Re: Justacja AF weryfikacja praktyczna
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Mrz., 19:54, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@send.no.spam>
    wrote:

    > No co zrobić, ale ciesze się iż posiadasz aparacik spełniajacy Twoje
    > wymagania ;-)))) Choc patrzac na wykresy to marnie idze Ci uzywanie tego
    > AF... ;-))))
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikolaj

    nalezysz do tej grupy ktora potrafi sila woli ostrzyc .
    wierzy w to , ze wystarczy wiedziec ( a nawet wierzysz ze wiesz ) by
    prawidlowo ostrzyc.
    O jakosci ostrzenia decyduje glownie system - urzadzenie.

    Ja w cuda nie wierze , zaden z dotychczas pomierzonych pod wzgledem
    precyzji dzialania systemow AF opartych na det fazy nie daje 100%
    trafnosci . Rozdzielczosc pomierzona ( nie , nie nie przeze mnie )to
    rzad nawet tylko ok 16% rozdzielczosci maksymalnej ( wlasnie dslry
    cxxx).
    Nie ludz sie , ze pod tym wzgledem masz aparat dobry-. Co najwyzej nie
    zdajesz sobie z tego sprawy.
    To nie moja rzecz - jesli wiesz lepiej , to niech tak zostanie.