  • Data: 2009-03-14 19:58:10
    Temat: Re: Justacja AF weryfikacja praktyczna
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Mrz., 20:24, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Nie chodzi mi o namawianie Cię na kupowanie aparatu.
    > Śmiesznie w kontekście tego co piszesz brzmi Twoja odraza w stosunku do
    > celownika C450D.
    > A miałeś w rękach OM-1?, czy któregoś z pentaxów serii M?
    > --
    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    > Pozdrawiam
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl

    rozmawialismy o celowniku 400d - najmniejszy jaki zrobil canon.-
    fatalny.
    450 ma wiekszy - uwazam ze jest juz akceptowalny - na granicy
    tolerancji , ale jednak lepszy.
    om 2 kiedys to bylo dawno
    z analogowych pozostal mi jeszcze c5
    jak na dzisiejsze warunki wspanialy celownik w stosunku do aps-c
    ( ale to zrozumiale bo matowka wieksza)
    choc daleko mu do leici - a te mialy bezkonkurencyjny .

    odraze w stosunku do 450 d mam nie z powodu celownika , a bardzo
    zawodnego systemu AF.

    Wiem , zaraz sie znajdzie ktos , kto powie ze jego rysuje wspaniale.
    I tak kiedys bylo juz tutaj , kiedy pokazal zdjecie o co poprosilem ,
    wszyscy ogladajacy jekli z przerazenia.
    pomiedzy systemem af 450d a 50 d jest przepasc - i jej nie wyrownaz
    opowiesciami , ze wiesz jak sie ostrzy.
    Dla mnie jesli , ktos uzywa argumentu ze wie lepiej niz inni - i jest
    to jedyny argumnet jakiego potrafi uzyc , moze sobie oszczedzic
    wywodow - jest niepowazny. tak naiwny to ja nie jestem by w takie
    opowisci uwierzyc.

    nie mam zadnych uprzedzen .
    wrecz przeciwnie jestem b otwarty na nowosci.

    XXX