  • Data: 2016-12-14 20:33:54
    Temat: Re: JotaFon ;)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-14 o 19:43, re pisze:

    > Ale po co mi załączać tempomat ? Ja nie chcę by samochód sam jechał
    > tylko bym miał na szybie to, co Ty masz gdzieś poniżej.

    Tempomat po to by np. na odcinkowym pomiarze trzymać precyzyjnie
    maksymalną dopuszczalną prędkość bez ciągłego zerkania na licznik czy
    przypadkiem o 5km/h nie przekraczasz ograniczenia. Wygodne bo to 1 ruch
    palcem i całkowicie wystarcza.

    "Gdzieś poniżej" mam np. nawigację i gdyby ona zamiast wyświetlać się na
    zegarach pojawiała się na szybie, to byłoby to znacznie bezpieczniejsze.
    Na nią co chwilę patrzę w ruchu miejskim. Łatwo o stłuczkę.

    Obrotów w ogóle nie kontroluję, podobnie napięcia akumulatora :-D
    Prędkość i tak przekraczam jak prawie wszyscy. Dlatego trochę wydaje mi
    się obciachowe robienie choinki w aucie (bez urazy) lub na aucie bo
    bogaty sąsiad tak ma w swoim Jag'u fabrycznie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek