  • Data: 2011-04-20 07:24:57
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisałeś "po nazwisku",

    Jesteś ch****m nad ch****mi :):).

    > A dyfuzja -- to wprawdzie przenikanie się materii, ale spowodowane
    > nie siłami elektrycznymi, :) ale kinetyczną energią mechaniczną
    > wewnętrzną, zwaną ciepłem. :)

    Delikatnie zwrócę Ci uwagę na cudzysłów. Ogólnie ludzie wykształceni znają
    ich funkcje.

    > Słowem -- pierdoła z Ciebie, nie fizyk. :)

    Tu masz rację.

> [...]
    > przeminął.
    > Szkoda, że ja tego już nie doczekam. Kręgosłupa nie da się łatwo załatać.
    > Brak
    > ruchu (spowodowany uszkodzeniami kręgosłupa) daje fatalne skutki w
    > połączeniu
    > z astmą i alergią. :) Pleśń w mieszkaniu musi być -- aby skurwysyni mogli
    > triumfować, a ja piszę to wszystko dlatego, aby za jakiś czas dzieci nie
    > pytały beznadziejnie:
    >
    > -- dlaczego tak piękne państwo (jak o Polsce będą mówić za sto lat)
    > upadło?!
    >
    > Ja pytałem. Wychowywano mnie na patriotę. :)

    Ogólnie rozumiem pisane, ale tego - ni w ząb. Trochę to tak jakbyś...
    cytował jakieś dzieło,...opowiadał jakieś sny,...
    Piszesz książkę?!

    Nazwanie KOGOKOLWIEK skurwielem, nie dając mu możliwości
    odniesienia sie do oskarżenia, to tak jakby "patriotycznie" strzelić mu w
    tył głowy.

    > Kopania wyprzedał co mógł z majątku polskiego -- bo był posłem Unii
    > Wolności.
    > Zdefraudował ogromne pieniądze państwowej uczelni białostockiej -- bo był
    > wysoko postawioną osobistością. A o czym mówił w Sejmie jako poseł?
    > Oczywiście
    > o potrzebie dofinansowania uczelni...
    >
    > Jako pupil Ozorowskiego, stanął mi na drodze do pracy na uczelni.
    > (do powrotu do pracy) A wcześniej korzystał z mojej pracy za free
    > (i on, i trochę jego pracownicy) i obiecał przyjęcie mnie do pracy.

    Wybacz. Nie uznam tego co piszesz wyżej jako zachowania honorowego.
    NIGDY!

    Artur(m)