  • Data: 2011-04-21 07:44:59
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:iont6j$871$1@inews.gazeta.pl...

    > Chujem nazywano w Katedrze Fizyki prof. Dobrzyńskiego.
    > Dla mnie ten epitet użyty w tym miejscu to komplement
    > i niezasłużony zaszczyt. (bo Dobrzyński jest raczej mocny w Fizyce)
    >
    > Mniemam, że to słowo (chuj w deklinacji) chciałeś
    > zapisać, choć liczba gwiazdek o tym nie świadczy.

    Żadnej deklinacji narządu o którym piszesz.
    Napisałem i miałem na myśli,
    "Jesteś chłopem nad chłopami" (ilość gwiazdek się zgadza)
    czyli taki >>twardy<<, taki dosadny.
    Myślisz tylko takimi "skomplikowanymi schematami)*?
    *) tu - ironia

    > Jechałem samochodem do Gdańska.
    > ,,Piłem'' samochodem do Gdańska.
    > ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do Gdańska.
    > ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do ,,Sochaczewa''.
    >
    > A za każdym razem -- jechałem samochodem do Gdańska.
    > Taki język -- to bełkot. :)

    Do tego co napisałem w poprzednim poscie, dodam
    - chcesz konkurować z Białoszewskim!?
    ...mnie się podoba (nie mówię tu o Białoszewskim).

> [...]
    > dowolnie.
    > Dyfuzja ma się nijak do tego zjawiska, o którym piszesz.
    > Samochód dyfunduje z Białegostoku do Gdańska?
    > Owszem -- samochód ,,dyfunduje'', gdy jest właśnie kradziony przez
    > złodzieja.
    >
    > cudzysłów m IV, D. ~łowu, Ms. ~łowie; lm M. ~łowy
    >
    > <<znak graficzny w postaci dwóch par przecinków lub
    > klinów, w które ujmuje się wyrazy, powiedzenia lub
    > zdania cytowane, a także wyrazy i zwroty użyte
    > przenośnie lub ironicznie w celu wyodrębnienia
    > ich w tekście>>
    >
    > Tu (w Twojej wypowiedzi) ironii (czy przenośni) nie ma.

    Ironii nie ma...
    Ja korzystam z rozumu i PWN
    98. CUDZYSŁÓW
    Cudzysłów, podobnie jak nawias, ma charakter wyodrębniający i składa się z
    dwu znaków - otwierającego i zamykającego. Stosowany jest przede wszystkim
    do wydzielania słów cytowanych i oznaczania specyficznych użyć wyrazów i
    wyrażeń, bywa on więc określany również jako znak redakcyjny.

    Gdybyś nie wiedział i potrzebne Ci pisane to podkreślę
    "...i oznaczania specyficznych użyć wyrazów i wyrażeń...".

    > Biorąc pod uwagę ,,całokształt'' Twojej wypowiedzi, mogę
    > dopisać, że i ,,językoznawcą'' jesteś słabym. :) (nie tylko
    > takim fizykiem)

    Jestem tylko człowiekiem, więc mogę się mylić.
    ...dodam skromnie:).

    Fajnie się dywaguje;).
    Ale to, TU jest po prostu mocno NTG

    Artur(m)