  • Data: 2011-04-21 00:19:24
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur(m)" iom1ob$g96$...@r...tu.kielce.pl

    >> Skurwiela zawsze poprą skurwiele. :)

    > Jesteś ch****m nad ch****mi :):).

    Chujem nazywano w Katedrze Fizyki prof. Dobrzyńskiego.
    Dla mnie ten epitet użyty w tym miejscu to komplement
    i niezasłużony zaszczyt. (bo Dobrzyński jest raczej mocny w Fizyce)

    Mniemam, że to słowo (chuj w deklinacji) chciałeś
    zapisać, choć liczba gwiazdek o tym nie świadczy.

    > Delikatnie zwrócę Ci uwagę na cudzysłów. Ogólnie ludzie wykształceni znają ich
    funkcje.

    "Artur(m)" iojb47$2id1$...@r...tu.kielce.pl

    > Abstrahując Twoje wylewanie frustracji (to co napisałeś "po nazwisku",

    I co tu oznacza cudzysłów? Na dodatek niepoprawny w tym języku?

    Jeśli nie pojmujesz idei czegoś -- możesz po prostu napisać cokolwiek w cydzysłowie?

    > niezależnie czy masz rację dla mnie to żenada)", kaktus może być antidotum

    A ten znak cudzysłowu -- co on oznacza?

    > gromadzi się większa ilość ładunków które "dyfundują do atmosfery",

    Dyfuzja ma się nijak do tego, co dzieje się
    z ładunkami elektrycznymi opuszczającymi ostrze igły.

    Jechałem samochodem do Gdańska.
    ,,Piłem'' samochodem do Gdańska.
    ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do Gdańska.
    ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do ,,Sochaczewa''.

    A za każdym razem -- jechałem samochodem do Gdańska.
    Taki język -- to bełkot. :)

    ,,zdeklinowany'' chuj -- owszem, ale nie ,,dyfuzja''

    Cudzysłów nie może zastępować słowa innym słowem dowolnie.

    Cudzysłów nie ,,cudzysłów'' zastępować ,,cudzysłów'' innym ,,cudzysłów'' dowolnie.

    Dyfuzja ma się nijak do tego zjawiska, o którym piszesz.

    Samochód dyfunduje z Białegostoku do Gdańska?

    Owszem -- samochód ,,dyfunduje'', gdy jest właśnie kradziony przez złodzieja.

    cudzysłów m IV, D. ~łowu, Ms. ~łowie; lm M. ~łowy

    <<znak graficzny w postaci dwóch par przecinków lub
    klinów, w które ujmuje się wyrazy, powiedzenia lub
    zdania cytowane, a także wyrazy i zwroty użyte
    przenośnie lub ironicznie w celu wyodrębnienia
    ich w tekście>>

    Napisać coś w cudzysłowie.
    Ująć coś w cudzysłów.

    Tu (w Twojej wypowiedzi) ironii (czy przenośni) nie ma.

    > Ogólnie rozumiem pisane, ale tego - ni w ząb. Trochę to tak jakbyś...
    > cytował jakieś dzieło,...opowiadał jakieś sny,...
    > Piszesz książkę?!

    Na szczęście poza analfabetami nikt nie narzeka na mój styl. :)

    > Nazwanie KOGOKOLWIEK skurwielem, nie dając mu możliwości
    > odniesienia sie do oskarżenia, to tak jakby "patriotycznie" strzelić mu w tył
    głowy.

    Pewnie tak -- ale tylko wówczas, gdy ten ktoś nie umie czytać lub pisać po polsku. :)
    A profesor uniwersytetu raczej umie i pisać, i czytać, i nie stroni od netu. :)

    > Wybacz. [..]

    Mam zły dzień, ale wybaczam.

    -=-

    Biorąc pod uwagę ,,całokształt'' Twojej wypowiedzi, mogę
    dopisać, że i ,,językoznawcą'' jesteś słabym. :) (nie tylko
    takim fizykiem)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'