  • Data: 2012-07-26 23:20:21
    Temat: Re: Jeszcze więcej FR ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:05:14 +0200, HoMMeR napisał(a):
    > Zgadza się, ale nie z braku materiału, a z powodu niedziałającego systemu.

    Ale system nie dziala, to i materialu nie zbieraja.

    Czy moze jednak zbieraja ? Zdaje sie ze pol roku teraz maja :-)

    > To nie wydajność FR ma tu kluczową rolę. Wydajność owszem, ale systemu
    > zaadoptowanego z innego "projektu".

    Mnie sie tam wydaje ze o wydajnosc kierowcow chodzi.
    Jak myslisz - po ilu mandatach, lub po jakiej kwocie, przestana sie
    spieszyc ? stawiam na ~500zl.

    No chyba ze system juz informacje zbiera, a niektorzy sie nieswiadomie
    wielokrotnie nagrywaja i nie wiedza co ich czeka :-)

    J.