  • 1. Data: 2012-07-26 10:22:56
    Temat: Jeszcze więcej FR ;-)
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    Kurde, są jeszcze tacy którzy wierzą że to dla poprawy
    bezpieczeństwa ;-):

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Fotoradary-zapewni
    a-mandaty-za-65-mld-zl,wid,14788827,wiadomosc.html

    Robert J

  • 2. Data: 2012-07-26 10:31:18
    Temat: Re: Jeszcze więcej FR ;-)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert_J,

    Thursday, July 26, 2012, 10:22:56 AM, you wrote:

    > Kurde, są jeszcze tacy którzy wierzą że to dla poprawy
    > bezpieczeństwa ;-):
    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Fotoradary-zapewni
    a-mandaty-za-65-mld-zl,wid,14788827,wiadomosc.html

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/388420,
    fotoradary-przyniosly-od-poczatku-roku-zaledwie-7-mi
    lionow-zlotych.html

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-07-26 10:50:46
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Robert_J <d...@g...pl> napisał(a):

    > Kurde, są jeszcze tacy którzy wierzą że to dla poprawy
> [...]

    Cytat:
    "Jak wynika ze statystyk Komendy Głównej Policji w 2010 roku wystawionych
    zostało ponad 2,5 miliarda mandatów"

    To po ile mandatów na głowę dorosłego Polaka?

    Chyba panu redaktorowi zera się pozajączkowały albo nie odróżnia miliarda od
    miliona.

  • 4. Data: 2012-07-26 12:56:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    a-mandaty-za-65-ml

    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/388420,
    fotoradary-przynios
    > ly-od-poczatku-roku-zaledwie-7-milionow-zlotych.html

    to chyba fantastyczna wiadomośc?
    Znaczy, że bezpieczeństwo na drogach poprawiło się diametralnie, prawda?

    No to teraz czekamy tylko na statystyki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 5. Data: 2012-07-26 12:56:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > To po ile mandatów na głowę dorosłego Polaka?
    >
    > Chyba panu redaktorowi zera się pozajączkowały albo nie odróżnia

    albo ilości od wartości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 6. Data: 2012-07-26 13:56:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/388420,
    fotoradary-przynios
    > ly-od-poczatku-roku-zaledwie-7-milionow-zlotych.html

    mam wrażenie, że to nie kierowcy nagle zaczęli wolniej jeżdzic, ale raczej
    urzędnicy w swojej "kompetencji" nie ogarnęli jeszcze obróbki mandatów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 7. Data: 2012-07-26 14:23:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

    > Kurde, są jeszcze tacy którzy wierzą że to dla poprawy bezpieczeństwa
> [...]

    Kierowcy przy FR zwalniają, a więc bezpieczeństwo się poprawia. To
    oczywiste. Kto tego nie widzi, jest po prostu głupi.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-07-26 14:27:17
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Kierowcy przy FR zwalniają, a więc bezpieczeństwo się
    > poprawia. To
    > oczywiste. Kto tego nie widzi, jest po prostu głupi.

    Obawiam się że lepiej by byŁo gdyby zwalniali w miejscach
    niebezpiecznych, ale tam z reguły FR nie ma ;-)

  • 9. Data: 2012-07-26 14:43:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    >Obawiam się że lepiej by byŁo gdyby zwalniali w miejscach
    >niebezpiecznych, ale tam z reguły FR nie ma ;-)

    Zalezy. Na gierkowce skrzynki staly wlasnie przy skrzyzowaniach.
    swiatla, 70, skrzynka - i jest bezpieczniej.

    na 8-ce miedzy wroclawiem a Klodzkiem stoi skrzynka gdzies przy
    skrzyzowaniu z droga 346. Wielkiego ruchu tam nie ma, ale w koncu
    droga wojewodzka, to skrzynka uzasadniona.

    Ale kawalek dalej stoi skrzynka na zakrecie. Zakret jak zakret - 120
    przejechac sie da, ale na suchym. Co nie znaczy ze kazdy potrafi.
    limit chyba 70.
    Powinien byc, nie powinien ?

    J.

  • 10. Data: 2012-07-26 15:06:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >raczej
    >urzędnicy w swojej "kompetencji" nie ogarnęli jeszcze obróbki

    A co tu miec wrazenie ?
    Dawno temu Sejm zdecydowal ze ITD zrobi sytem wystawiajacy mandaty
    automatycznie. W tym celu ITD dostal od policji wszystkie FR i slupki.
    Ale systemu nie zrobil, bo to po pierwsze trwa, a po drugie - sporo
    starego sprzetu sie nie nadaje lub zbyt drogie by to bylo.

    I w rezultacie mandatow prawie nie wystawia.

    Tym niemniej jednak prace nad systemem ruszyly, sa na ukonczeniu, 300
    nowych FR kupionych, i lada moment rozpocznie sie rzez niewiniatek :-)

    No, taka sobie, bo 300 FR na 18 tys km drog krajowych to jest jeden co
    60km. W dodatku skrzynki maja byc zawsze czynne.
    Wiec obstawia pare miejscowosci i moze ze dwie drogi krajowe gesto i
    beda kasowac niedouczonych piratow.
    Potem im wydajnosc spadnie, to przeniosa na nowe, lepsze tereny
    lowieckie :-)

    J.