  • Data: 2022-01-28 14:20:57
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2022 o 21:55, nadir pisze:

    > Ale piszemy o dwóch różnych sprawach, ja też chcę wiedzieć czy mam
    > sprawny i bezpieczny samochód, oraz czy coś w najbliższym czasie nie
    > będzie wymagało wymiany.

    Problem w tym, czy diagnosta Ci uwierzy, że jeśli masz zdechłe
    amortyzatory, to je wymienisz zaraz po wyjeździe ze stacji, lub czy
    wymienisz żarówkę. Dobry diagnosta powinien nie dopuścić do ruchu, jeśli
    nie są spełnione wszystkie wymagania objęte prawem.

    > Tyle tylko, że jak przyjedziesz na stację diagnostyczną z ujebanymi
    > przednimi szybami, to jeden diagnosta uzna że nie widzi w tym żadnego
    > problemu.

    A to już świadczy o kierowcy. Jeśli przyjedzie upierdolonym autem, to
    bym się nawet doczepił do krzywej wycieraczki. Badanie jest raz w roku i
    przyjechać ujebanym autem, to już plucie w twarz :)

    Była kiedyś "urban legend" jak pani Garbusem 10 razy jeździła na
    przegląd i ktoś zapytał dlaczego diagnosta jest taki upierdliwy, że nie
    dopuszcza.
    - Jak zdejmie te szpilki z tych girów i założy tenisówki, to ją
    przepuszczę- odparł diagnosta :)

    > Niestety tak przepisy mamy skonstruowane, że jest duża uznaniowość
    > diagnosty i często od jego humoru zależy czy samochód przejdzie przegląd.

    Powinno być to zaostrzone do maksa. Masz mieć wszystko sprawne i zero
    dyskusji. Jak się nie podoba, to rowerem jedź.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>