  • Data: 2022-01-31 14:07:57
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) w
    <news:61f463db$0$509$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Drogi debilu,
    > Nigdzie nie napisałem, że nie przejdzie badania z powodu
    > wyeksploatowanego amortyzatora a "zdechły amortyzator" implikuje również
    > wycieki, debilu :]

    Niestety dla ciebie dysfunkcjonalny idioto wyciek z amorka to UI, więc
    diagnosta nie ma prawa puścić pozytywnie i dawać wiary, że coś naprawisz,
    jak to w swojej indolencji napisałeś.
    W tym kontekście "zdechły" tylko i wyłącznie można rozumieć jako niecieknący
    zbyt mocno (aka spocony) ale nie tłumiący...

    > "zatrzymanie dowodu rejestracyjnego" ale skoro jesteś debilem, to nie
    > można pisać o inteligencji :]

    Diagnosta nie ma prawnych możliwości zatrzymania DR, może jedynie nie
    wystawić zaświadczenia (przedłużyć ważność badań o rok/dwa/trzy)

    > http://badanie-techniczne.pl/2019/08/kiedy-diagnosta
    -moze-zatrzymac-dowod-rejestracyjny-pojazdu/

    Taak półmusku:
    "jeśli usterki pojazdu zostaną określone jako stwarzające zagrożenie,
    diagnosta zatrzyma nam dowód rejestracyjny. Samochód możemy zabrać na
    lawecie, nie otrzymamy zaświadczenia o możliwości poruszania się nim czyli o
    pozytywnym wyniku badania technicznego,"

    W dalszym ciągu o dopuszczeniu pojazdu do ruchu decyduje fakt jego
    zarejestrowania w UM/UG i wydanie DR i tablic, a nie jakiś diagnosta, tak
    trudno ci to zrozumieć, bo chlejesz te swoje wytwory z porzeczek.

    --
    'Tom N'